پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403
بهترین سایت تحلیل اقتصادی برای یافتن پرسودترین راه سرمایه گذاری پنجشنبه 30 خرداد 1398  

بهترین سایت تحلیل اقتصادی برای یافتن پرسودترین راه سرمایه گذاری

نویسنده : تیم سایت در سایت
پنجشنبه 30 خرداد 1398

 
در سایت tgju هم از قیمت دلار و طلا مطلع بشوید و هم با ساده ترین زبان پیچیده ترین مفاهیم اقتصادی را  یاد بگیرید.

 

بهترین سایت تحلیل اقتصادی برای یافتن پرسودترین راه سرمایه گذاری

 

چرا باید از سایت  tgju  بازدید کنیم؟

چرا بسیاری از ما در سرمایه گذاری هایمان اشتباه می کنیم یا حداقل بهترین راه سرمایه گذاری را تشخیص نمی دهیم؟!

   همه ی ما می دانیم که در اقتصاد همه چیز به هم ربط دارد! قیمت نفت  بر قیمت تخمه ژاپنی هم تاثیر می گذارد!

اینکه بدانیم هر تغییر کوچکی در قیمت نفت چقدر بر قیمت ارز، کالاهای اساسی، شاخص سهام شرکت های بزرگ و کوچک تاثیر می گذارد، یکی از راه های خوب برای کمک به ما در یک سرمایه گذاری پر سود است!  اما این وابستگی  به معنای «سرعت رشد قیمت» یا همان «تورم» یکسان در بازار های مختلف نیست! برای سرمایه گذاری پرسود کافی است در بازاری که بیش ترین تورم را دارد سرمایه گذاری کنیم.

دوستی می گفت که سال گذشته خودرو لوکس خود را فروخته است تا با خرید ملک، سرمایه گذاری مطمئنی کرده باشد، اما حالا رشد قیمت پرایدش از خانه اش بیش تر بوده است!درواقع همین اندک تفاوت های تورم شاخص های سرمایه گذاری هستند که امروز طلا را باب سرمایه گذاری می کنند، فردا بورس و روز دیگر بیت کوین.

 سایت طلا و ارز tgju

تراژدی غم انگیزتر سرمایه گذاری هایمان این است که اکثر ما حتی از وجود بسیاری فرصت ها که می توانند پرسود تر از سرمایه گذاری در ارز و طلا و مسکن باشند غافلیم!
برای اکثر ما پیش آمده است که به سایت پیش بینی قیمت دلار و سایت پیش بینی قیمت طلا سر زده باشیم اما باز هم پس از مدتی متوجه می شویم که ۶ ماه پیش اگر در فلان بازار (مثلاً خودرو) پولمان را سرمایه گذاری کرده بودیم بیشتر سود می کردیم! احتمالاً همین لحظه از بسیاری از سهام ها و بازار هایی که بسیار بیشتر از طلا و ارز می توانند برایمان سودآور تر باشند بی خبریم!

  اگر اهل پس انداز و سرمایه گذاری باشیم، باید به دنبال منبعی باشیم که بتواند تمام فرصت های سرمایه گذاری را در کنارهم نمایش دهد تا:


• از فرصت های طلایی سرمایه گذاری به موقع مطلع شویم.
• بتوانیم شاخص ها و بازارهای مختلف را برای تشخیص بهترینشان باهم مقایسه کنیم.
• اصل مهم «وابستگی بازارها بهم» را نیز در سرمایه گذاری در نظر بگیریم.

  سرمایه گذار موفق کسی است که اگر به عنوان مثال با خرید سکه پس انداز و سرمایه گذاری کرده است، تغییرات ارز را هم دنبال کند چراکه بدین وسیله می تواند بسیاری از پیشامد های آتی بازار سکه را نیز پیش بینی کند.با وجود منبعی معتبر در این زمینه احتمالاً هریک از ما می توانیم با خیالی آسوده تر سرمایه ای که به سختی به دست آورده ایم را در بهترین گزینه ی موجود سرمایه گذاری کنیم. 

سایت طلا و ارز tgju

  خبر خوب اینکه در این مطلب، سایتی را بررسی می کنیم که نه تنها تمام موارد بالا، بلکه بسیاری امکانات دیگر را به طور کاملا رایگان در اختیارمان می گذارد.


اطلاعات این سایت تحلیل اقتصادی به شیوه ای روان و قابل فهم ارائه شده است؛ که حتی اگر هیچ پیش زمینه ای از دنیای اقتصاد و پیچیدگی های سرمایه گذاری نداشته باشیم، بازهم می توانیم اطلاعات آن را درک و به کار بگیریم! سادگی شیوه ی ارائه ی اطلاعات در کنار جامعیت بی نظیر آن ها، سایت tgju را از سایر سایت های مشابه تحلیل اقتصادی و سرمایه گذاری متمایز می کند.

دیگر نیاز به مراجعه به سایت پیش بینی قیمت دلار، سایت پیش بینی قیمت طلا و غیره نداریم چراکه این اطلاعات و سایر آموزش ها و ابزار های ارائه شده در این شبکه اطلاع رسانی ما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی نیاز می کند.

 حال که احتمالا کمی بیشتر ترغیب به بازدید از این سایت فوق العاده شده اید، خوب است کمی با فضا و نحوه ی کار با آن بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.


آشنایی بیشتر با سایت tgju

 
    مانند هر سایت اخبار اقتصادی و سرمایه گذاری دیگر، در ابتدایی ترین بخش صفحه ی نخست این سایت، نرخ لحظه ای مهم ترین شاخص های بازار مانند طلا،ارز و... را می بینیم.

 سایت طلا و ارز tgju

 
اما بخش های بسیار جذاب تر و متمایز سایت را در ادامه معرفی خواهیم کرد.


   در ادامه ی صفحه ی نخست، در چندین جدول مختلف گزارشات مربوط به قیمت های زنده، (یعنی قیمت دقیق بازار در همان لحظه ای که شما از سایت بازدید می کنید) و نیز نرخ تغییر قیمت ها در آن لحظه نسبت به روز گذشته را مشاهده می کنید.

 سایت طلا و ارز tgju
    دو جدول مربوط به شاخص هایی که بیشترین افزایش و نیز کاهش قیمت را داشته اند می باشند. جدول دیگر شاخص هایی که جدیدترین تغییرات را داشته اند مشخص می کند.

 در tgju راهنمایی می شوید!


  با کلیک بر روی هر  شاخص یا انتخاب هر کدام از منو سایت، به صفحه ی تحلیل و داده های مربوط به آن هدایت خواهید شد. اگر در هر یک از این صفحات بخش هایی برایتان گنگ یا نا مفهوم باشد می توانید با کلیک بر روی علامت سوال کنار عنوان شاخص، راهنمای سایت را ببینید که با بیانی روان و ساده معنای هریک از اصطلاحات و کاربرد هر نمودار موجود در سایت را توضیح می دهد.

 سایت طلا و ارز tgju



   به علاوه، می توانید سوالات خود را از سایر اعضا و بازدید کنندگان سایت در صفحه ی مربوط به شاخص مدنظرتان بپرسید و یا به سوالات دیگران پاسخ دهید.

سایت طلا و ارز tgju

    اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید، گفت و گو و چت آنلاین با مشاورین این سایت نیز از طریق کلید + پایین سمت راست صفحه نیز امکان پذیر است.

 سایت طلا و ارز tgju

خرید دلار بصرفه تر بود یا طلا؟


یکی از بخش های بسیار جالب این سایت، جدول محاسبه ی سود و زیان است. این جدول در یک کلام نشان می دهد که اگر ۱ روز، ۱ هفته تا ۱ سال قبل بر اساس یکی از شاخص ها (مثل سکه، دلار، یورو ، نقره و غیره) سرمایه گذاری کرده بودیم اکنون چقدر سود عایدمان می شد. 

 سایت طلا و ارز tgju

با نگاهی به این جدول و مقایسه ی سودی که هر یک از این شاخص ها می توانستند در بازه های زمانی مشخص برایمان داشته باشند، به راحتی می توانیم سودآور ترین شاخص را تشخیص دهیم.


   البته طبیعی است که ارزش شاخص ها ثابت نماند و فرضاً اگر در یک سال گذشته طلا رشد ارزش بیشتری داشته باشد، نمی توان به طور قطعی گفت که در سال آتی نیز همین طور خواهد بود اما برای حدس بهتر و ریسک کمتر می تواند منبع اطلاعات مفیدی برای سرمایه گذاری هایمان باشد.


  این جدول را در بخش های انتهایی صفحه ی نخست این سایت می بینید.


  آموزش های مفید و رایگان tgju

درست زیر جدول محاسبه ی سود و زیان، بخش آموزش را می بینید که هم در قالب مقالات و هم در قالب ویدیو های آموزشی و حتی فایل های صوتی ارائه می شوند. این آموزش ها از کلیدی ترین نقاط قوت tgju است که آن را تبدیل به یکی از بهترین سایت های سرمایه گذاری و اخبار اقتصادی کرده است.

 سایت طلا و ارز tgju


  بی نظیرترین راهنمای سرمایه گذاری ،tgju


   همه می دانیم که برای سرمایه گذاری و حتی پس انداز موفق (یعنی پس اندازی که کارایی خود را پس از سال ها به دلیل تورم و بی ارزش شدن پول از دست ندهد) نیاز به تحلیل دنیای اقتصاد با وجود تمام تعاریف پیچیده ی آن و سنجش عوامل موثر بر شاخص ها داریم. اما انجام تمام این فرایندها به صورت دستی مشکل و از سوی دیگر فرایند یادگیری محاسبات پیش بینی بازار کار چندان آسانی به نظر نمی رسد!


 اینجاست که گزینه ی ابزارها فرشته ی نجاتمان می شود. نه تنها محاسبه گر های آنلاین بلکه اپلیکیشن ها، مبدل های ارز کشورها، حتی گروه ها و ربات های تلگرام و نیز مراکز مبادلاتی مجاز( از جمله سکه فروشان و صرافی های مجاز و غیره،)  همه و همه، در زیر بخش ابزار ها ارائه می شوند.

سایت طلا و ارز tgju
   بنابراین چه یک سرمایه گذار حرفه ای باشید چه یک فرد معمولی، بخش ابزارها می تواند برایتان بسیار مفید و کارآمد باشد.

 
   فقط به کشور خود اکتفا نکنید!

   گستردگی زبان و نسخه های این سایت واقعاً بی نظیر است. با استفاده از کلید سمت چپ، منو یا بالای صفحه می توانید به بخش زبان ها و نشخه ها دسترسی داشته باشید.


با تغییر زبان، همین صفحه و این نسخه از سایت به آن زبان انتخابی نمایش داده خواهد شد.

 سایت طلا و ارز tgju

 
اما بخش جالب ماجرا اینجاست که با تغییر نسخه ی سایت به کشور های دیگر، می توانید اطلاعات نوسانات شاخص های آن کشور را ببینید. به عنوان مثال ما کانادا را انتخاب کرده ایم و همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید نوسانات و داده های مربوط به ارزش سهام بانک های این کشور و به طور کلی اطلاعات اقتصاد کانادا ارائه شده است.

 سایت طلا و ارز tgju
 
دیجی کالا اینجا هم حضور دارد!


   دیجی کالا را همه می شناسیم! کالایاب به تازگی در شبکه ی اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز به کمک دیجی کالا راه اندازی شده است. کالایاب مکانی است برای یافتن قیمت انواع کالاها از کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی گرفته تا پوشاک، بهداشتی آرایشی و لوازم خانه و غیره.

سایت طلا و ارز tgju

اگر پیدا نکردید سرچ کنید!

 
به دنبال پیدا کردن سوالی در رابطه با فلان شاخص سرمایه گذاری هستید؟ کافیست سوال خود را در جعبه ی جست و جوی سایت در صفحه ی نخست سرچ کنید. می توانید شاخصی که مربوط به سوالتان می شود را در کنار جعبه ی جست و جو مشخص کنید تا سایت سریع تر صفحه ی مرتبط با درخواستتان را پیدا و نمایش دهد.

سایت طلا و ارز tgju
همچنین می توانید از کلید کشویی سمت چپ نمایش سایت را به حالت شب ( نمایش سایت با زمینه ی سیاه) تغییر دهید.

در اقتصاد متبحر شوید!

اگر از مخاطبان سایت در سایت باشید، می توانید مطلب «مرجع معتبر اقتصاد ایران را بشناسیم» را مطالعه کنید و با سایت ناب و کاربردی اقتصاد آنلاین آشنا شوید که در حوزه ی اقتصاد فعالیت میکند.

اشتراک گذاری :


ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها