سه شنبه 28 اسفند 1402
همه چیز از همه جا در بیتوته سه شنبه 14 خرداد 1398  

همه چیز از همه جا در بیتوته

نویسنده : مهدی خادمی
سه شنبه 14 خرداد 1398

سایت بیتوته یک نمونه برجسته از مجله های اینترنتی هست که دربرگیرنده موضوع هایی متنوع در زمینه های مختلف هست.    

همه چیز از همه جا در بیتوته

 

بیتوته واسه چی خوبه؟

   به جای اینکه افراد ساعت ها از زمان گرانبهای خود را صرف یافتن اطلاعات پراکنده و غیر متمرکز در سایت های مختلف کنند، می تونند در سایت هایی مانند بیتوته به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظرشان دستیابی پیدا کنند.  در واقع، بیتوته یک نمونه برجسته و کامل از سایت هایی هست که دربرگیرنده موضوع هایی متنوع در عرصه های گوناگون هستند.

 مجله اینترنتی بیتوته

 میل شدید و وصف ناپذیر انسان ها برای یادگیری منجر به جستجوی اطلاعات از جانب اونها میشه. انسان ها از این رو  برای رفع نیازهای اطلاعاتی خودشون راهکارهای مختلفی رو پیش می گیرند. در گذشته بیشتر افراد برای یافتن اطلاعات مورد نظرشون یا روی به روزنامه، مجله و کتاب می آوردند و یا اینکه از افراد کارشناس سوال می پرسیدند.

مجله اینترنتی بیتوته
 اگر چه روش های سنتی هم برای یافتن اطلاعات مورد نظر افراد مفید و کارآمد هستند، اما فرآیند جستجوی اطلاعات در این موارد ممکن هست کمی زمان بر بشه. بشر همواره به دنبال سریع ترین و کوتاه ترین راه ها برای دستیابی به هدفش هست و در این میان گشایش افق های جدید در زمینه فن آوری های اطلاعاتی به کمک اون اومده.   روند رو به رشد فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی نظیر اینترنت و تلفن های هوشمند سبب ایجاد تغییراتی شگرف در روند جستجوی اطلاعات شده. بخصوص با پیدایش این فناوری های نو این امکان برای افراد جویای اطلاعات فراهم شده که تا با سر زدن به سایت هایی مثل بیتوته کوتاه ترین و سریعترین راه رو برای جستجوی اطلاعات انتخاب کنند.

 در بیتوته چه چیزهایی می بینید؟

 بیتوته در سال  ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد و در زمان اندکی موفق به تولید محتوا در خصوص بیش از  ۱۵۰ عنوان مجموعه شد. سایت بیتوته در زمینه های گوناگونی از جمله علمی، فرهنگی، اقتصادی، خبری، ورزشی و موضوعات مشابه و مربوط به نهاد خانواده فعالیت می کنه و در کل رویکرد پاسخگویی به نیازهای فکری اقشار متفاوت مخاطبان در عرصه های متعدد رو در دستور کار خودش قرار داده. به طور مثال، همون طور که این سامانه می تونه پاسخگوی نیازهای خبری افراد علاقه مند به کسب اطلاعات در خصوص رویدادهای مهم تاریخی روزهای سال در بخش تقویم تاریخ باشه، به همون شکل هم می تونه توجه به نیازهای افراد مایل به آگاهی از نرخ ارز، قیمت سکه و طلا و خودرو در بخش بازار این سامانه داشته باشه.

مجله اینترنتی بیتوته

 نکته جالب توجه دیگه در خصوص این سامانه این هست که بیشتر بخش های این مجله خبری از قبیل بخش های اخبار، بازار، فرهنگ و هنر و... آخرین یا تازه ترین مطالب به صورت تیتر وار گرد آوری شده اند.   

 مجله اینترنتی بیتوته

ویژگی قابل ملاحظه دیگر سایت این است که رنگ هدر (بخش بالای صفحات سایت) ، لوگو و همچنین کادر سرتیترهای موجود  در بخش های مختلف این سایت با رفتن کاربران از بخشی از سایت به بخش دیگه ای از سایت تغییر می کنه و این امر خود از یک طرف باعث تنوع و شادابی سایت و از طرف دیگر باعث عدم خستگی مخاطبانی، که مدت زمان زیادی را در سایت سپری می کنند، میشه.

                                                                                                                   مجله اینترنتی بیتوته

سخن آخر

  شایسته هست که در اینجا عنوان کنیم که بیتوته موفق به کسب افتخارات و جوایز وافری در حوزه کاری خودش شده و خود این موضوع نشانگر این هست که بیتوته راه درستی رو پیش گرفته.

 مجله اینترنتی بیتوته

از جمله این افتخارات میشه به کسب عنوان یکی از پربازدیدترین سایت های خبری اجتماعی کشور به استناد سایت رتبه بندی جهانی الکسا و همچنین دریافت نشان زرین کارآفرینی برتر از اتاق بازرگانی ایران اشاره کرد. در مجموع باید خاطر نشان کرد که بیتوته تونسته که در سال های متمادی جایگاه شایسته ای به عنوان یکی از پر بیننده ترین مجله های خبری اجتماعی آنلاین در میان انبوه این قبیل مجله ها داشته باشه.

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها