سه شنبه 28 اسفند 1402
سایت های معتبر دکوراسیون داخلی چهارشنبه 29 خرداد 1398  

سایت های معتبر دکوراسیون داخلی

نویسنده : تیم سایت در سایت
چهارشنبه 29 خرداد 1398

با ما در سایت در سایت همراه باشید تا به شما این سایت های خوب دکوراسیون داخلی را معرفی کنیم.

    سایت های معتبر دکوراسیون داخلی

 


بهترین سایت های دکوراسیون داخلی منزل کدام سایت ها هستند؟


چقدر هزینه برای تغییر دکوراسیون محل کار یا زندگی لازم است؟ قطعاً سهم بزرگی از هزینه را باید به طراح دکوراسیون داخلی پرداخت! اما اگر بتوانید در زمانی کوتاه تنها با مطالعه ی چند مطلب آموزشی تمام اصول طراحی داخلی و جدیدترین متدهای دکوراسیون را بیاموزید چطور؟!یقیناً وجود منبعی کامل از مطالب آموزشی، تصاویر نمونه دکوراسیون های شاهکار، ترفند های کاربردی چیدمان و غیره می تواند سهم بزرگی در ایده پردازی شما هنگام چیدمان و طراحی داخلی منزل یا دفتر کارتان داشته باشد!سایت های دکوراسیون داخلی زیادی در این زمینه در اینترنت وجود دارند که ما را در این زمینه یاری می دهند. با ما در سایت در سایت همراه باشید تا به شما این سایت های خوب دکوراسیون داخلی را معرفی کنیم:


 ۱.اتاق

سایت دکوراسیون داخلی اتاق

اتاق نه فروشگاه اینترنتی و نه شرکت طراحی دکوراسیون داخلی است! اتاق یک مرجع کامل آموزشی نه تنها ویژه ی افراد حرفه ای، بلکه مناسب خانم های خانه دار و علاقمندان یادگیری اصول دکوراسیون داخلی است.تنها با مطالعه ی مطالب و مشاهده ی تصاویر این سایت می توانید تکنیک ها و ایده هایی فوق العاده ای برای هرچه شیک تر طراحی کردن دکوراسیون منزل بیاموزید.

مهم ترین ویژگی های سایت اتاق:

•ارائه ی مطالب آموزشی در رابطه با اصول دکوراسیون داخلی به زبانی ساده
• ارائه ی تصاویر متنوعی از انواع دکوراسیون داخلی در قسمت های مختلف منزل جهت ایده پردازی مخاطبان

• مورد توجه قرار دادن طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری و فروشگاه ها در کنار پرداختن به دکوراسیون داخلی منازل مسکونی

• حضور فعال در رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام

 بخش های مختلف سایت اتاق

دسته بندی های دقیق مطالب اتاق، موضوعات متنوعی از اصول به کارگیری رنگ در دکوراسیون گرفته تا نحوه ی صحیح چیدمان وسایل خانه و انواع سبک های دکوراسیون را پوشش می دهند.
با مراجعه به سایت اتاق، از منوی بالای صفحه در گزینه ی «بخش بندی» می توانید دسته بندی های مختلف مطالب را ببینید. کتگوری های به کار گرفته شده در سایت اتاق برای دسته بندی هرچه تخصصی تر مطالب کم نظیر است. می توانید مطالب دکوراسیون را بر اساس رنگ، سبک یا محیط مدنظرتان بیابید.

سایت دکوراسیون داخلی اتاق


    اگر مایل باشید که سریع تر به مطالب مفید مد نظرتان برسید، می توانید عنوان دلخواهتان را در جعبه ی جست و جوی سایت درج کنید تا لیستی از مطالب مرتبط با آن در اختیارتان قرار گیرد.
   حتی اگر حوصله ی درج کلمه مورد نظرتان در قسمت جست و جو را هم نداشته باشید، کافیست از لیست برچسپ های پر مخاطب سایت که در سمت راست صفحه می بینید، دسته ی مطلوبتان را انتخاب کنید تا به لیست کاملی از تمام مطالب مرتبط با آن برچسپ هدایت شوید.

 سایت دکوراسیون داخلی اتاق


به طور کلی در میان سایت های ایرانی، می توان اتاق را مرجعی کامل و کم نظیر در حوزه ی دکوراسیون داخلی در نظر گرفت. اگر به یادگیری اصول طراحی دکوراسیون داخلی علاقمند باشید، علاوه بر مراجعه به سایت اتاق می توانید پیج فوق العاده ی آن را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

۲. دکوبوم
  دکوبوم نیز همانند اتاق مطالب آموزشی مختلفی از اصول به کارگیری رنگ ها گرفته تا انواع سبک دکوراسیون و چیدمان محیط های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد، با این تفاوت که در سایت دکوبوم، دسته بندی مطالب چه در بخش «دکوراسیون منزل» و چه در دسته ی «طراحی دکوراسیون داخلی» بسیار تخصصی تر و بهتر صورت گرفته و شامل تمام عناوین «محیط های آموزشی، مراکز بهداشتی، اداری، فرهنگی ورزشی و غیره» می باشد، بنابراین بسیار راحت تر و سریع تر می توانید مطالب آموزشی مدنظرتان را بیابید.

سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم


سبک های دکوراسیون نیز دقیق تر دسته بندی شده اند و هریک از این سبک های دکوراسیون داخلی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته اند.

صبر کنید! در دکوبوم بخش های هیجان انگیز دیگری نیز وجود دارند، از جمله:

 چیدمان های شیک مخصوص مناسبت های مختلف مانند نوروز

 سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم

چیدمان مناسب منازل ایرانی

سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم
بررسی دکوراسیون داخلی منازل سلبریتی های ایرانی و خارجی مانند منزل خواننده مشهور آمریکایی لیدی گاگا

دکوراسیون داخلی دفاتر کار برندهای مشهوری مثل گوگل

 سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم
      
   جالب ترین و خاص ترین بخش این سایت، بخش «دکوراتور خود باشیم» است که صدها آموزش کاربردی برای ایجاد دست ساخته های زیبا را در اختیار مخاطبان دکوبوم قرار می دهد. با به کارگیری ترفندهای بی نظیر این بخش، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت تغییر دکوراسیون داخلی منزل نخواهید داشت.

سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم-دکوراتیو خود باشیم


علاوه بر بخش های ذکر شده، دسته های متفرقه دیگری نیز وجود دارند که ممکن است برایتان جذاب باشند مانند خانه داری، مد و زیبایی و غیره.

 سایت دکوراسیون داخلی دکوبوم- بخش هنر و سبک زندگی

 بهترین جنبه های سایت دکوبوم از نظر ما:

•ارائه ی مطالب آموزشی مفید در رابطه با موضوعات مختلف مرتبط با دکوراسیون داخلی
•دسته بندی های دقیق و تخصصی مطالب

•داشتن بخش های جذابی مانند دکوراسیون منازل سلبریتی ها و دفاتر برند های معروف، که در کمتر سایت های دکوراسیون داخلی به آن ها پرداخته شده است.

۳.چیدانه

سایت دکوراسیون داخلی چیدانه

 


  از لحاظ کیفیت و تنوع مطالب آموزشی، کمتر سایتی توان رقابت با چیدانه را دارد!

چیدانه از دو بخش اصلی تشکیل شده است: «بلاگ چیدانه و کسب و کارها» که هرکدام را می توانید در منو بالای صفحه ی نخست این سایت ببینید.

در بلاگ چیدانه همانند دو سایت قبل، بخش های مختلف و متنوعی وجود دارند که همگی به آموزش اصول مختلف دکوراسیون داخلی مربوط می شود.
منحصر به فردترین بخش بلاگ چیدانه  را می توان بخش «تورهای چیدانه» در نظر گرفت. چیدانه، تصاویر و داستان چیدمان های قابل تحسین محیط های مختلف را در بخش تور های چیدانه به تصویر می کشد و درواقع می توان مطالب مربوط به نمونه های برجسته ایرانی و خارجی دکوراسیون در محیط های مختلف مسکونی، اداری، ورزشی و خدماتی را در این بخش مطالعه کرد.

سایت دکوراسیون داخلی چیدانه

بخش های منحصر به فرد دیگر این سایت عبارت اند از: بازسازی ساختمان، مواد و مصالح و سبک زندگی (که موضوعات مختلفی از راهنمای خرید تا خانه های هوشمند و گردشگری و غیره را شامل می شود).


سایت دکوراسیون داخلی چیدانه

 

یکی از زیر بخش های مفیدی که در بخش «سبک زندگی» به چشم می خورد، بخش «خودتان بسازید» است که همانگونه که از نامش مشخص است، آموزش ساخت دست سازه های دکوراتیوی که می توانند جلوه ی محیط خانه را صدچندان زیباتر کنند را در بر دارد.


 چیدانه ویدیو های آموزشی دکوراسیون داخلی و نیز مطالبی در رابطه با طراحی فضاهای بیرونی از جمله طراحی محوطه، نمای خارجی، طراحی بام سبز، آلاچیق و... را نیز در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.


سایت دکوراسیون داخلی چیدانه-ویدیوهای آموزشی دکوراسیون

دومین بخش اصلی سایت که از منو بالای صفحه قابل دسترسی است «کسب و کارها» می باشد که به معرفی اهل فن و متخصصین حوزه دکوراسیون داخلی، بخش ساختمانی، تاسیساتی و فروشندگان کالا و اثاثیه منزل به همراه ارائه نمونه کارهای آن ها می پردازد. (نمونه کارها در بخش تصاویر که در منو بالای صفحه ی نخست چیدانه است را می توان مشاهده کرد.)


بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های چیدانه:

 
• بخش های بی نظیری مانند تورهای چیدانه، طراحی مقرون به صرفه، تعمیرات منزل، خودتان بسازید و ویدیو های آموزشی  

• ارائه ی مطالب کامل در دسته بندی های متنوع از به کارگیری رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی تا انواع سبک ها و محیط های مختلف    

• معرفی شرکت ها، فروشندگان و افراد فعال در حوزه ی طراحی داخلی به همراه نمونه کارهای آن ها 

۴.خانه زیبا

 سایت دکوراسیون داخلی خانه زیبا

خانه ی زیبا نیز از سایت های بسیار پرطرفدار در میان علاقمندان دکوراسیون داخلی به شمار می رود. البته فضای البته فضای این سایت کمی با ۳ سایت معرفی شده در بالا متفاوت است و منو سایت به طور ویژه تنها تفکیکی از محیط های مختلف از جمله پذیرایی، آشپزخانه و غیره، مبلمان و نمای ساختمان را شامل می شود.
 
اما با این حال، تقریبا تمام انواع موضوعات و مطالب موجود در سایر سایت های دکوراسیون داخلی، در خانه ی زیبا نیز پوشش داده شده اند و توجه داشته باشید که در منو سمت چپ سایت نیز می توانید سایر دسته بندی های مطالب خانه ی زیبا را مشاهده کنید.

 سایت دکوراسیون داخلی خانه زیبا- منوی سمت چپ سایت


   بهترین ویژگی سایت خانه زیبا را می توان رابط کاربری به دور از پیچیدگی و دسته بندی های ساده مطالب در نظر گرفت.

 
 the spruce .۵

 
  این سایت خارجی نیز از برجسته ترین سایت های دکوراسیون داخلی به شمار می رود. لیست کامل مطالب این سایت با کلیک بر روی آیکون منو  در بالا سمت چپ صفحه نمایان می شود که شامل ۵ دسته ی اصلی می باشد:

 سایت دکوراسیون داخلی the spruce

۱نظافت (cleaning) که دسته های مختلفی از نکات کلی خانه داری تا فنگ شویی و نظافت خانه و اصول اسباب کشی را در بر دارد.
۲.مناسبت ها (celebrations) شامل دسته های مربوط به اصول دکوراسیون در مراسم ها و مناسبت های مختلف مانند سال نو، عروسی، تولد و غیره است.

۳.تعمیرات ساختمان (home repair) که شامل نکات مربوط به نوسازی و تعمیرات منزل است.

۴.باغ (garden) که دسته های مطالب مرتبط با طراحی منظر و محیط های باز و باغبانی را شامل می شود.

۵.و در نهایت اصلی ترین بخش با نام دکور (decor)است که شامل زیر بخش های متنوع: طراحی داخلی، ایده های تزئین و چیدمان اتاق ها، دست سازه ها،تورهای منازل، محیط های کوچک و بهترین پروژه های دکوراسیون داخلی انجام شده تاکنون می باشد.

 Freshhome.۶


  آخرین سایتی که در این مطلب معرفی می کنیم، Freshhome است که نظیر مطالب آن در کمتر سایتی دیده می شود!

 سایت دکوراسیون داخلی Freshhome
 
  دسته ی مطالب heating and cooling که به آموزش موارد مربوط به سیستم های گرمایشی و سرمایشی منزل می پردازد را می توان از جمله منحصر به فرد ترین دسته هایی دانست که از میان سایت های بررسی شده تنها در این سایت ارائه می شوند.

 سایت دکوراسیون داخلی Freshhome



   در بخش Homes نکات آموزشی مربوط به دکوراسیون آپارتمان ها، نوسازی، فضاهای کوچک و نکاتی برای ساخت منازل مسکونی جدید (New Build) ارائه شده اند.

 سایت دکوراسیون داخلی Freshhome


  در بخش Rooms مطالب مربوط به دکوراسیون قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، نشیمن و... پوشش داده شده اند.

 دکوراسیون داخلی Freshhome

 
   Design and Decorate هم ایده های جالب دکوراسیون، نقاشی منزل، خرید اسباب و اثاثیه منزل و نکات آموزشی برای مراسم و تعطیلات مختلف (Hollidays) را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. 

 سایت دکوراسیون داخلی Freshhome

 
   مطالب دسته ی Moving نیز که به بیان نکات مرتبط اسباب کشی را می پردازند نیز می توانند برای تمام مخاطبان جالب و کاربردی باشند. 

 سایت دکوراسیون داخلی  Freshhome

و در نهایت، در بخش Living هم می توان از مطالعه ی مطالب و ترفندهای مربوط به تزیین و دکوراسیون منزل با آثار هنری ، تمیز کاری و مرتب کردن منزل، نکات آموزشی مربوط به نگه داری حیوانات خانگی، برگزای جشن ها و غیره لذت برد!

سایت دکوراسیون داخلی Freshhome

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها