پنجشنبه 08 فروردین 1403
وب یاد جایی است برای آموزش آنلاین دوشنبه 06 خرداد 1398  

وب یاد جایی است برای آموزش آنلاین

نویسنده : تیم سایت در سایت
دوشنبه 06 خرداد 1398

وب یاد هدف ارزشمند آموزش در زمینه های متفاوتی مثل مدیریت کسب و کار،کامپیوتر و فن آوری،توسعه فردی،بازاریابی و فروش،آموزش بورس و... رو دنبال میکنه.

وب یاد جایی است برای آموزش آنلاین

 

توی این مطلب میخوایم در مورد یه وبسایت آموزشی جالب به اسم وب یاد صحبت کنیم. با سایت در سایت همراه باشید تا بیشتر در مورد این وب سایت بدانید.

آموزش

  چگونه با وب یاد آشنا شدم؟

  چند وقت پیش، سخت درگیر یک سری گرفتاری ها شده بودم که همه زندگیمو داشت درگیر خودش میکرد. حس میکردم دیگه خودمو نمیشناسم. حس میکردم این همه سال که درس خوندم و زحمت کشیدم، شاید کار بیهوده ای انجام دادم. آخه هر جایی میرفتم، نمیتونستم استخدام بشم و جز شنیدن این جمله که «شما چه مهارت و یا برنامه و نرم افزار خاصی بلدید؟ »، چیزی نصیبم نمیشد. من حقیقتش سابقه کار و تجربه کار عملی با نرم افزار خاصی نداشتم. حتی وقتی میگفتن یه رزومه از تحصیلاتت و مواردی بنویس که توشون تبحر داری، انجامش واسم سخت بود. نمیدونستم واسه ی نوشتن رزومه، باید به چه چیزهایی توجه بیشتری کنم. همین  موضوع هم باعث میشد که شاید حتی رزومه منو نخونن.

 آموزش

   من فکر میکردم حالا که دانشگاه رفتم و معدل بالایی دارم، پس همه  جاهای مرتبط به رشته تحصیلیم میتونم استخدام بشم، اما واقعیت چیز دیگه ای بود.لازمه ی گیر آوردن یه کار خوب،داشتن مهارت و تجربه کافی توی اون کار بود و من نسبت به این مسئله بی توجه بودم.

  این اتفاقها و برخورد ها هر روز بیشتر از  دیروز منو افسرده و نا آروم  میکرد. حس پوچی همه زندگیمو  فرا گرفته بود. حس می کردم زمان داره بیهوده میگذره و واقعا همینجور بود. تنها چیزی که توی اون روزای طاقت فرسا باهاش سرگرم بودم، دنیای مجازی بود.

 آموزش

   یکی از همون روزها، طبق معمول همیشه داشتم دنبال سایت های کاریابی میگشتم ؛ که به صورت خیلی اتفاقی با یه سایت با طراحی گرافیکی جذاب، گیرا و خاص آشنا شدم. همین جذابیت های بصری سایت باعث شد تا من چند ساعتی توی اون سایت بگردم و مطالبشو زیر و رو کنم. یه مورد درخور توجه دیگه در مورد اون سایته این بود که  اسم بامسمی و جالبی،که مرتبط با نوع فعالیتش، آموزش، بود،داشت. اسم اون سایت وب یاد بود. من به سایت وب یاد سر زدم تا ببینم چه جور سایتی هست. همون طور که توی سایت در حال جستجو بودم ، متوجه موارد خیلی خوبی توی وب یاد شدم. تصمیم دارم توی ادامه مطلب این نکات رو واستون بازگو کنم.

 چه نکته های خوبی توی وب سایت وب یاد وجود داره؟

 یکی از نکته های خوب سایت اینه که تست های خودشناسی داره؛ که کمک شایانی به شناخت خود واقعیمون میکنه. در واقع، من به خاطر این سایت بود که بیشتر این موضوع رو درک کردم که برای انجام هر کاری باید اول خودت رو بشناسی، در خصوص مهارت ها،علاقه مندی ها، استعدادهات آگاهی پیدا کنی و از همه مهمتر یک جایگاه برای خودت توی زندگی تعریف کنی. دقیقاً اینها همه عواملی بودن که من از دست داده بودم و دچار افسردگی و پوچی شده بودم.

همچنین متوجه شدم که  تست های استفاده شده توی این سایت تماما توسط متخصصین علم روانشناسی  آزموده و سنجیده شدن. گفتنی هست که نتایج این آزمون هم از تمامی جوانب شما رو مورد آنالیز و بررسی قرار میده. بر این اساس، زمانی که شما از لحاظ روانشناسی به خودشناسی رسیدید، اون وقت می تونید قدمی مثبت توی صحنه زندگی خودتون بردارید.

آموزش

 

 وب یاد علاوه بر ارائه تست های روانشناسی، هدف ارزشمند آموزش در  زمینه های متفاوتی مثل  مدیریت کسب و کار،کامپیوتر و فن آوری،توسعه فردی،بازاریابی و فروش،آموزش بورس و... رو دنبال میکنه. مطالب آموزشی بیشتر به صورت فایل های ویدیویی و یا گاهی به صورت فایل های صوتی توسط اساتید مربوطه ارائه میشن. جالبه که بدونین نظر کاربرها هم در خصوص مطالب آموزشی مد نظر قرار گرفته شده. با توجه به امتیاز و نظرات یادگیرندگان پیشین یک مطلب آموزشی، کاربرها میتونن انتخاب کنند که آیا اون مطلب رو میخوان دنبال کنن یا خیر. هم چنین، تعداد بازدید کنندگان از هر مطلب آموزشی در این سامانه مشخص شده ؛ که میتونه کمک شایانی توی انتخاب مطالب آموزشی توسط کاربرها بکنه.  علاوه بر تمام این ویژگی های جالب توجه، یکی از امکانات حائز اهمیت دیگه سایت این هست که توی صفحه اصلی سایت، مطالب آموزشی براساس سه معیار تازه ترین ها، جدیدترین و بیشترین ها توی صفحه اصلی سایت دسته بندی شدن.

 آموزش

 با وب یاد، در زمان و هزینه صرفه جو باش

 دوستان، شما با وب یاد میتونین در هر زمانی از وقت روزانه خودتون به یادگیری بپردازید و دیگه نیازی نیست که زمان طولانی رو صرف رفتن به کلاس های متفاوت کنید. پس، با یه حساب سر انگشتی میشه گفت: با وب یاد باید با هزینه های بالای کلاس های آموزشی ،ساعات طولانی خسته کننده درکلاس ،هزینه رفت و آمد و یا ماندن در ترافیک و ...خداحافظی کرد.

آموزش

 در وب یاد، با بهره برداری از مطالب آموزشی و روانشناسی، شما میتونین استعدادها و توانایی های بالقوتون رو به بالفعل تبدیل کنین و پیشرفت و کارایی بیشتری توی زمینه ی شغلی خودتون داشته باشین. آیا حالا زمان برداشتن قدم دوم در  زندگیتونه؟؟؟ بله قطعاً همین طوره. باید به فکربرداشتن قدم دوم توی زندگیتون باشین؛ یعنی انتخاب کار مناسب.

وب یاد همراه همیشگی کاری شماست 

 وب‌یاد زیر مجموعه و محصولی از تیم کاربوم با شعار «زندگی شغلی بهتر» شمرده میشه و به همراه بخش‌های دیگه کاربوم، خدمات تمام عیاری رو برای رشد شغلی افراد جویای کار ارائه میکنه. از اهداف کلیدی کار بوم و همینطور وب یاد میشه به معرفی شرکت های نامی ایرانی اشاره کرد. تیم متخصص کاربوم به ایجاد برند کار فرمایی میپردازه. شاید برای برخی از دوستان اصطلاح برند کار فرمایی ناشناخته باشه و دوست داشته باشن در موردش بیشتر بدونن.  برند کارفرمایی به این معنی هست که یک سازمان معین از سوی کارکنان فعلیش و در مجموع توسط دیگران چطور تعریف و در نهایت دیده میشه. کاربوم به معرفی کامل یک سازمان و نمایش کامل محیط کار، امکانات و جذابیت های اون سازمان و همچنین شناسایی اعضا، تاریخچه و عوامل توسعه این برند می پردازه. نکته جالب اینه که اگه این سازمان در پی جذب پرسنل جدید باشه،  با ارائه آگهیش توی کاربوم به صورت رایگان،  فرصت های شغلی جدید رو به متقاضیان کار معرفی میکنه. علاوه بر این مورد، کارجویان با استفاده از رزومه ساز کاربوم میتونن چندین رزومه با حساب کاربریشون بسازند و کارفرماها امکان مشاهده اون رزومه های رو دارند. البته ناگفته نمونه که کارفرماها میتونن برای دسترسی به تعداد بیشتری از رزومه های کاری متقاضی های کار، طرح های ویژه ی کاربوم رو خریداری کنند.از شرکت ها و سازمان های مشهوری که با تیم کاربوم همکاری دارند، میشه به کارگزاری مفید،شاتل،سینره،علی بابا،همکاران سیستم و... اشاره کنیم.

معرفی وب یاد هدیه بزرگیست به دوستانتان    

 دوستان خوبم، وب یاد به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو بهتر بشناسین و اون ها رو نادیده  نگیرین. همچنین هر جا که احساس کنید که نیاز به آموزش دارید، وب یاد به شما کمک میکنه تا استعدادها و توانایی هاتون رو پرورش بدین.  پس به عزیزانی که توی  موقعیتی مشابه موقعیت شما هستند، توصیه کنین که وب یاد رو از دست ندن ؛ چرا که وب یاد بهشون این امکانو میده که در جایگاه خودشون بهترین باشند.

همین حالا به این وبسایت سر بزنید:
www.webyad.com

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها