سه شنبه 28 اسفند 1402
دیوار، محل انتشار آگهی رایگان جمعه 31 خرداد 1398  

دیوار، محل انتشار آگهی رایگان

نویسنده : تیم سایت در سایت
جمعه 31 خرداد 1398

سایت دیوار امکان درج آگهی و ارائه نیازمندی های متفاوت در زمینه های املاک، خودرو، استخدام و کاریابی رو  برای افراد میسر می سازه.

دیوار، محل انتشار آگهی رایگان

 

تبلیغات، از گذشته تا امروز

سایت دیوار- تاریخچه تبلیغات

   در گذشته خرید و فروش اجناس دست دوم برای خودش داستانی داشت. هنگامی که تصمیم به خرید و فروش اجناس دست دوم خود می گرفتید، مجبور بودین به مغازه های سمساری یا امانت فروشی مراجعه کنین و کالای دست دوم خودتون رو با قیمتی نازل تر از قیمت واقعیش بفروشید. خریدارهای اجناس دست دوم نیز باید یا به نیازمندی های روزنامه ها و یا به مغازه های سمساری جهت پیدا کردن کالای مورد نظرشون مراجعه می کردن.


مزایای تبلیغات اینترنتی

 سایت دیوار- تبلیغات اینترنتی


     با وجود اینکه تبلیغات از دیرباز در تمامی بخش های زندگی بشر اثرگذار بود، اما امروزه حضور پر رنگ اینترنت در زندگی افراد درهای تازه ای رو در زمینه درج آگهی و تبلیغات گشوده. تبلیغات مبتنی بر اینترنت مزایای قابل ملاحظه ای از جمله در دسترس بودن رو داره. به طور واضح تر، در تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی برای مخاطبان دیگه وجود نداره و همین موضوع موجب تبدیل شدن تعداد کثیری از بازیدکننده ها به مشتری های احتمالی می شه. افزون بر این، هزینه ی تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی خیلی ارزونتره. تازه تبلیغات اینترنتی برخلاف تبلیغات سنتی مثل تراکت های تبلیغاتی به هیچ وجه آسیب پذیر نیستند.تا حالا ممکنه خودتون هم شاهد این بوده باشید که مردم برگه های تبلیغاتی کاغذی رو مچاله میکنن و دور می اندازن. این اتفاق خوشبختانه هرگز در مورد تبلیغات اینترنتی رخ نمی ده. در نهایت با استفاده از تبلیغات اینترنتی شما کمک به کمتر قطع شدن درخت ها و نابود نشدن طبیعت زیبامون  هم می کنید.

نصب آگهی بر روی این دیوار مجاز است

 سایت دیوار-نصب آگهی بر این دیوار مجاز است

 
   برنامه دیوار چیست؟ برنامه دیوار در واقع مانند دیواری است که شما مجاز هستید بر روی آن آگهی های خود را نصب کنید. دیوار از سال ۱۳۹۲ به عنوان یک سرویس خرید و فروش اینترنتی بدون واسطه‌ فعالیتش رو آغاز کرد. دیوار خدمات ثبت آگهیش رو در دو بستر وب سایت و نرم افزار برای سیستم عامل های آنروید و آی او اس  ارائه می کنه. وب سایت و نرم افزار دیوار هر دو شامل ۴ قسمت اصلی هستند: دسته بندی ها؛ جستجو؛دیوار من؛ چت. 

 بخش های اصلی سایت و نرم افزار دیوار


 ویژگی های دیوار

در حال حاضر درج آگهی در همگی بخش های دیوار به جز قسمت استخدام و کاریابی رایگان و بدون هزینه هست. کاربران می تونن روزانه ۳ آگهی با یک شماره تلفن و ایمیل خاص در دیوار ثبت کنن. فرآیند ثبت آگهی در دیوار بسیار ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی هست؛ اما ثبت آدرس  آگهی  گاهی مشکل ساز می شه؛ چرا که کاربرها تنها می تونن از نام های محله هایی، که به طور پیش فرض در دیوار ثبت شده، استفاده کنن. در خصوص آگهی های رایگان، آگهی کاربرها توسط گرداننده های سایت بررسی می شه و بعد از تأیید، آگهی ها منتشر می شه.یکی از مزیت های شایان ذکر دیگه دیوار اینه که کاربرها پس از گذشت مدت زمانی از انتشار آگهیشون، میتونن اون آگهی رو با به کارگیری قابلیت هایی تحت عنوان «آگهی فوری» و «نردبان» از آگهی های دیگه متمایز کنن. قابلیت آگهی فوری موجب میشه که دکمه ی فوری در کنار آگهی کاربر افزوده شه و اون آگهی رو از بقیه آگهی ها متمایز کنه. کاربرها به کمک قابلیت «نردبان» هم میتونن آگهی خودشون که مدت زمانی از انتشارش گذشته، رو دوباره به ابتدای فهرست آگهی ها در دسته بندی و شهر خاص خودشون برگردونند. 

آگهی فوری و نردبان دیوار


   از مزایای اصلی سایت دیوار نسبت به روش های سنتی تبلیغات می تونیم به دسته بندی تبلیغات و نیازمندی ها براساس منطقه جغرافیایی، استفاده از تصاویر واقعی در آگهی های تبلیغاتی و همچنین دسته بندی های مرتب اجناس و خدمات با جزئیات کامل اشاره کنیم. نکته قابل ملاحظه دیگه دیوار اینه که نحوه برقرای ارتباط با فروشنده در آن بسیار ساده هست. شما می تونید مستقیم با فروشنده تماس بگیرید، به او پیامک بزنید و  برایش ایمیل ارسال کنید. افزون بر این، قابلیت مفید دیگه دیوار فعال سازی قسمت چت برای آگهی ها هس. کاربرها می تونن با ثبت شماره موبایل  و دریافت یک کد تایید برای آگهی خود قابلیت چت رو فعال کنند و  از تماس های  وقت و بی وقت خریدارها راحت شن. همچنین کاربرهای دیوار می تونن در خصوص آگهی های دروغ و نامناسب به گرداننده های دیوار گزارش بدهند تا اون آگهی ها رو از سیستمشون حذف کنند.یکی دیگه از نکات مثبت دیوار اینه که کاربرها می توننن آگهی های مورد پسندشون رو در قسمت علاقه مندی ها ذخیره کنن و یا حتی در صورت تمایل اون آگهی ها رو از طریق شبکه های اجتماعی مثل تلگرام با دیگران به اشتراک بزارن.کاربرها همچنین می تونن با کلیک بر روی گزینه ی بازدیدهای اخیر در قسمت دیوار من،  آگهی هایی رو ببینن که پیشتر از این  هم مشاهده کردن. موضوع جالب دیگه در مورد دیوار داشتن فیلتری به اسم عکس دار هست؛ که به کاربرها اجازه می دهد تنها آگهی های عکس دار رو مشاهده کنن. در نهایت باید عنوان کرد که سایت دیوار یکی از کوتاه ترین و سریع ترین راه ها برای رفع نیازهای روزمره ما در حوزه خرید و فروش و همچنین درج آگهی بی واسطه و رایگان هست.

 

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها