چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403
خودرو بانک؛ بالا برنده ی آدرنالین چهارشنبه 15 خرداد 1398  

خودرو بانک؛ بالا برنده ی آدرنالین

نویسنده : سیما همایونی
چهارشنبه 15 خرداد 1398

خودرو بانک یک سایت خودرو خوب هست که از صفر تا صد اکثر خودروهای سراسر جهان و همینطور خودرو های ملی رو توضیح میده.

خودرو بانک؛ بالا برنده ی آدرنالین

 

چه جوری با خودرو بانک آشنا شدم؟ 

 خودرو بانک

از وقتی رانندگی یاد گرفتم، همیشه عاشق سرعت و هیجان بودم. اگه دقیق بخوایین بدونین همون وقتا که کم کم داشتم رانندگی یاد می گرفتم، کلی  تو سرم رویای رانندگی بود و این موضوع ذهنمو درگیر خودش کرده بود که چطوری میشه با سرعت و یا حتی آروم و حرفه ای رانندگی کنم. اما ته دلم همیشه عاشق سرعت و هیجان رانندگی بودم ؛ اخه سرعت منو به وجد میاره. اشتیاق من به رانندگی به همین شکل ادامه داشت؛ تا اینکه روز تولدم رسید. یکی از دوستام چون می دونست عاشق ماشین و رانندگی ام،  یه مجله خودرو بهم هدیه داد. این مجله پر از عکس ها و مطالب  در مورد ماشین هایی بود که دوست داشتم؛ حتی بعضی هاشون رو اصلا نمیشناختم.      توی این مجله یک سری اطلاعات در مورد ماشین بود که با همه وجودم می خوندمشون و توی هر جمعی که می رفتم از ماشینایی  می گفتم  که در موردشون می دونستم. بعد از اون هدیه، دیگه هر ماه می رفتم اون مجله رو می خریدم، اما دلم میخواست چیزای بیش تری بدونم؛ مثلاً دوس داشتم ببینم درگ این ماشینای مورد علاقم چطورین؟؟؟ همین علاقه بیش از حد من به هیجان ماشین سواری باعث شد حسابی توی اینترنت و مجله ها بگردم. یه روزی خیلی اتفاقی یکی از دوستام که به شوماخر بین رفقا معروفه  بهم گفت: تو که اینقدر دنبال مجله های ماشینی، تا حالا درگ های سایت خودرو بانک رو دیدی؟

 خودرو بانک

  حرفای شوماخر نزاشت که مطالب خودرو بانک رو دنبال نکنم؛ واسه همین وارد سایتش شدم. آره!!!  این دقیقاً همون منبعی بود که همیشه دنبالش بودم. خیلی دقیق و شفاف همه ی مسائل مربوط به خودرو رو توی این بانک خودرو می تونستم و می تونم پیدا کنم. با اینکه میدونم همه ی ماشین بازا خیلی خوب خودرو بانک رو میشناسن و نیازی به معرفیش نیست، اما واسه اون یک درصد از آدمایی که  درباره اش چیزی نمیدونن، در مورد مزایای این خودرو بانک یه حرفایی واسه گفتن دارم.

 خودرو بانک

هر وقت کسل بودین و حوصله نداشتین،  یه سری به خودرو بانک بزنین. بدون تردید اونجا با دیدن درگ ها هیجان زده  میشید.

 از اونجا که خودرو بانک یه جورایی تجربه رانندگی با برندهای متفاوت خودرو رو به تصویر میکشه، آدرنالین خون شما رو بالا میبره... قابل توجه همون تعداد محدودی که خودرو بانک رو نمیشناسن: باید عرض کنم که خودرو بانک یک سایت مجهزهست که صفر تا صد اکثر خودروهای سراسر جهان و همینطور خودرو های ملی رو معرفی می کنه.

دانستنی های خودرو بانک

سایت خودرو بانک بخش های مختلفی دارد که به ما در شناختن بهتر خودروها و همچنین خرید خودرویی مناسب کمک میکند. بخش های مهم سایت را در این جا به شما معرفی می کنیم:

بخش مقایسه خودرو

 خودرو بانک

مهمترین قابلیت این سایت آنالیز کامل خودروهاست ؛ برای نمونه، این سایت، خودروها رو از لحاظ ظاهری،  تغییرات وارده در مدل های جدیدشون و همچنین مشخصات فنی شون  از قبیل قدرت موتور، حداکثر سرعت، میزان مصرف سوخت و... به طور کامل مورد بررسی قرار میده. علاوه بر این، این سایت با ارائه فیلم از تست و بررسی خودرو ها، باعث انتخاب آگاهانه شما در زمینه ی خرید خودرو هم میشه.

بخش تجربه رانندگی

خودرو بانک

یکی از امکانات برجسته دیگه سایت این هست که تجربه رانندگی با هر خودرو رو به صورت مقاله ای همراه با عکس و در برخی از موارد همراه با یک تکه فیلم کوتاه منتشر کرده. 

بخش فیلم   

 خودرو بانک

بخش فیلم یکی از قسمت های مهم این سایت هست که تجربه جدید و منحصر بفردی در ایران به شمار میره. توی این بخش از سایت  برندهای معتبر خودرو مثل کیا، هیوندا، مرسدس بنز، بی ام دابلیو و... رو به صورت تخصصی در قالب فیلم هایی جذاب مورد تست و بررسی قرار داده.                                    

بخش های قیمت خودرو و به زودی در بازار

 خودرو بانک همونطور که از اسمش مشخصه، بانکی مطمئن در خصوص خودرو هست و شما  توی این سایت، میتونین علاوه بر مشاهده و آگاه شدن در خصوص خودروهای جدید در راه بازار و خبرهای دنیای خودرو؛ از آگهی های فروش خودرو و فروش ویژه محصولات نمایندگی های سایپا، ایران خودرو و پارس خودرو هم مطلع بشین. حتی شما با ثبت نام در سایت میتونین آگهی فروش خودروتون رو به صورت رایگان در سایت به نمایش بزارین.

 خودرو بانک

بخش به زودی در بازار

خودرو بانک

بخش قیمت خودرو

چرا باید از خودرو بانک بازدید کنیم؟
 

خودرو بانک اطلاعات جامع و دقیقی در مورد خودروها به شما  ارائه میده؛ اگه شما یه زمانی  قصد خرید خودرو داشتین، از قبل همه اطلاعات مربوط به خودروهای مورد نظرتون رو که پیدا کردین و بعد از اون هم میتونین فیلم تست های آنالیز خودرو رو هم توی خودرو بانک چک کنین؛ الان  دیگه دارید به تصمیم گیری نزدیک میشید. مطمئناً حداقل سه تا  چهار خودرو مورد نظرتون هست که شما رو واسه انتخاب مردد کرده. اینجا هم بخش مقایسه های خودرو بانک به کمک شما میاد.

 خودرو بانک

خودرو بانک برای شما به عنوان خریدار خودرو، قابلیت انتخاب  بهترین گزینه در میان خودروهای موجود و تصمیم گیری هوشمندانه رو قرار داده.  در واقع این بانک اطلاعاتی خودرو همه جوانب رو بین دو خودرو انتخابی به چالش میکشونه و باهم مقایسه میکنه. حتی در رابطه با هرکدوم  از اون خودروها مقاله های تخصصی  هم منتشر کرده.  اینجاست که میشه گفت: سایت خودرو بانک راهیست برای انتخاب مطمئن و آگاهانه.

پس دیگه میتونین با خیال راحت خودرو مورد علاقتون رو انتخاب و خریداری کنین.  

سخن آخر    

سایت خودروبانک در سال  ۹۴  و در جشنواره وب ایران عنوان برترین وبسایت خودرویی کشور را از دید مردم کسب کرده؛ چرا که از خیلی  جهات در انتخاب خودرو به مخاطباش کمک کرده.  

 خودرو بانک

  نتیجه اینکه اگه میخواین از همه چیز خودروهای موجود توی بازار مطلع بشین، تجربه رانندگی با اون خودروها رو به طور ملموس و واضح درک بکنین و در نهایت با آگاهی کامل یه خودرو رو انتخاب بکنین، بهترین راه اینه که عضو سایت خودرو بانک بشین و دسترسی به بهترین انتخاب ها رو داشته باشین.

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها