پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403
سلین دیون، خواننده آهنگ زیبای فیلم تایتانیک دوشنبه 03 تیر 1398  

سلین دیون، خواننده آهنگ زیبای فیلم تایتانیک

نویسنده : تیم سایت در سایت
دوشنبه 03 تیر 1398


اگر دوست دارید با خواننده آهنگ خاطره انگیز فیلم تایتانیک بیشتر آشنا بشوید، این مطلب را از دست ندهید.

 سلین دیون، خواننده آهنگ زیبای فیلم تایتانیک

 

با خواننده فیلم تایتانیک بیشتر آشنا شوید

 سلین دیون، خواننده فیلم تایتانیک

  My Heart Will Go On  یا همان موسیقی فیلم تایتانیک‌، ساخته جیمزهورنور،  را به احتمال زیاد شنیده اید. خواننده این آهنگ خاطره انگیز کسی نیست به جز سلین دیون. سلین دیون ستاره کانادایی موسیقی پاپ است که با اجرای قوی و مملو از احساس خود این آهنگ را درسال  ۱۹۹۷ خواند و در سن ۲۹ سالگی به شهرت جهانی دست پیدا کرد. همسر سلین دیون، رنه آنژلیل، یکی از تهیه کنندگان بزرگ صنعت موسیقی است .داستان آشنایی و ازدواج این زوج نیز در نوبه خود بسیار جنجالی است. او در اینستاگرام هم با طرفداران خودش در ارتباط هست و از دغدغه ها، علایق و احساساتش با آنها صحبت میکند. ما در این مطلب پیج اینستاگرام این خواننده کانادایی را به شما معرفی میکنیم. اما قبل از آن با سایت در سایت همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد زندگی خواننده ای بدانیم که با صدای دلنشین خود باعث فراغت حال  خیلی از عاشقان موسیقی شده.

 اینستاگرام سلین دیون
 سلین دیون چگونه سلین دیون شد؟

 موفقیت سلین دیون در موسیقی


   سلین دیون در سن ۱۲ سالگی اولین آهنگ خود را به نام «تنها یک رویا بود» را نوشت و اجرا کرد. برادرش ژاک  این آهنگ را ضبط کرد و برادر دیگر او، میشل، این آهنگ را برای رنه آنژیل، خواننده و تهیه کننده موسیقی فرستاد. آنژیل تحت تاثیر این آهنگ زیبا قرار گرفت و اشکش سرازیر شد. بعد از آن تصمیم گرفت که از سلین دیون یک ستاره بسازد و بنابراین به عنوان مدیر برنامه و تهیه کننده با او همکاریش را آغاز کرد. در سال ۱۹۸۱، رنه  آنژیل خانه اش را در رهن بانک گذاشت و از بانک وامی دریافت کرد تا بتواند روی اولین آلبوم سلین دیون به اسم La voix du bon Dieu (صدای خدای خوب) سرمایه گذاری بکند. این آهنگ پرطرفدارترین آهنگ در کبک شد و از سلین دیون یک ستاره نو ظهور ساخت. 

   آوازه شهرت سلین دیون به دیگر نقاط دنیا هم رسید و او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه بهترین نوازنده و همچنین مدال طلای بهترین آهنگ (برای آهنگ Tellement j'ai d'amour pour toi من بی اندازه عاشقت هستم) از جشنواره یاماها ژاپن شد. موفقیت های سلین دیون به همین جا ختم نشد. او در سال  ۱۹۸۸ به نمایندگی از کشور سوییس در مسابقات یورو ویژن شرکت کرد و برنده این مسابقه شد. اما سلین دیون بلند پروازتر از این حرف ها بود و میخواست که خواننده ای بین المللی و مطرح شود.

 سلین دیون، خواننده مطرح در دنیا

سلین دیون در ۱۸ سالگی  اجرایی معرکه و تماشایی از مایکل جکسن دید و به مدیر برنامه اش، آنژیل، گفت که میخواد مثل مایکل جکسن به ستاره ای بین المللی  در دنیای موسیقی تبدیل شود. آنژیل با اینکه به توانایی های بی نظیر سلین واقف بود، از ساز و کارهای بازار بین المللی موسیقی خبر داشت و میدانست سلین برای تبدیل  شدن به ستاره ای بین المللی باید تغییراتی در چهره و وجهه عمومی خود بدهد تا بتواند به بازار جهانی موسیقی راه یابد.

 سلین دیون- در مسیر تبدیل به ستاره  بین المللی موسیقی


    سلین دیون خود را چند ماهی از انظار عمومی دور نگه داشت و در این مدت عمل جراحی بر روی دندان هایش انجام داد تا ظاهرش بهتر شود . او در سال ۱۹۸۹ نیز  به موسسه زبان برلیتز رفت تا زبان انگلیسی خود را هم تقویت کند. سلین دیون اولین آلبوم انگلیسی زبان خود را با عنوان  «unison  یا اتحاد» مدتی بعد از یادگیری و تسلطش در زبان انگلیسی در سال ۱۹۹۰ روانه بازار کرد.

  تک آهنگ Where Does My Heart Beat  (اکنون قلبم در کجا می تپد؟) از این آلبوم به عنوان چهارمین آهنگ جذاب در میان لیست ۱۰۰ آهنگ جذاب سایت بیلبورد جای گرفت. اما این چهارمین آلبوم سلین به اسم    Falling into You  (عاشق تو شدن) بود که او را در اوج شهرت و پیشرفت کاریش قرار داد. سلین هم اکنون شهرتی جهانی در ایالات متحده و سایر کشورها دارد. او آلبوم هایی هم به زبان فرانسوی و هم به زبان انگلیسی دارد و توانسته خواننده ای تاثیر گذار در هر دوی این زبان ها باشد.

ازدواج سلین دیون

 ازدواج سلین دیون

 سلین در سال ۱۹۹۴، زمانی که ۲۶ سال سن داشت، با رنه آنژیل ۵۲ ساله  ازدواج کرد. این دو نفر از قبل با یکدیگر روابط عاشقانه داشتند و با وجود ۲۶  سال اختلاف سنی شان تصمیم به ازدواج گرفتند. گفته می شود که آن ها ۵ سال به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند. این پنهانی بودن رابطه به دلیل ترس از انتقادات مردم به دلیل اختلاف سنی زیادشان بوده، اما عشق بین آنها بزرگتر از آن بود که به جدایی ختم شود و سرانجام آنها مجبور به علنی کردن رابطه خود شدند. نکته عجیب در مورد این زوج این است که سلین  یک پسر خوانده دارد که سه ماه از خودش بزرگ تر است. پسر رنه آنژیل از همسر اولش است و سه ماه قبل از سلین متولد شده.

در سال  ۱۹۹۹ سلین دیون که در اوج موفقیت و شهرت بود تصمیم گرفت که مدتی از دنیای موسیقی کناره گیری کند و به وضعیت جسمانی همسرش که در آن زمان به سرطان مبتلا شده بود، رسیدگی کند.

سلین دیون و همسرش

در سال ۲۰۰۲ سلین دیون دوباره به عرصه موسیقی بازگشت و قراردادی سه ساله، که بعدا تا ۵ سال تمدید شد، برای  اجرای چهار یا پنج برنامه در هفته با هتل سزار پالاس لاس وگاس امضا کرد. 

    در سال  ۲۰۱۴، همکاری ۳۰ ساله آنژیل و سلین دیون هم پایان پیدا کرد و آنژیل از سمت خود به عنوان مدیر برنامه های سلین دیون کناره گرفت. در نهایت، در سال  ۲۰۱۶  و در سن  ۷۳  سالگی به دلیل بیماری سرطان حنجره از دنیا رفت. سلین دیون هم دقیقا دو روز بعد از این اتفاق برادرش را نیز به دلیل بیماری سرطان از دست داد. او تمام کنسرت های ماه ژانویه ۲۰۱۶ خود را کنسل کرد تا بتواند به شرایط طبیعی قبلیش بازگردد.


مراسم تشییع همسر سلین دیون، رنه آنژیل
 

مراسم تشییع رنه آنژیل ۷۳ ساله با حضور فرزندانش (رنه چارلز ۱۴ ساله و دوقلوهای ۵ ساله به اسم های نلسون و ادی) بنا به وصیت خود او در کلیسایی برگزار شد که در آن با همسرش، سلین دیون، پیمان ازدواج بسته بود.


     ازدواج این زوج عاشق جز طولانی ترین ازدواج های هالیوودی است. رابطه و حمایت های همسر سلین به عنوان تهیه کننده نقش به سزایی در موفقیت و فروش آلبوم های او داشت. حتی زمانی که خانواده سلین با خوانندگی اش مخالف بودند، این رنه آنژیل بود که استعداد سلین را کشف کرد و به حمایت از وی پرداخت. در واقع سلین دیون در خانواده ای پر جمعیت با ۱۳ خواهر وبرادر متولد شده بود و همیشه در زندگیش تلاش زیادی کرده بود تا توجه پدر و مادرش را در میان این همه فرزند جلب کند.


    در زمان ضبط آهنگ My Heart Will Go On  سلین دیون خودش تمایلی به خواندن و ضبط این آهنگ نداشت، اما همسرش، آنژیل، اصرار کرد تا او این آهنگ را بخواند و به نوعی میتوان همسر سلین دیون را مسبب تولد یکی از آهنگ های به یاد ماندنی تاریخ موسیقی دانست. بدون شک نظر خود سلین دیون هم  بعد از دیدن استقبال وفروش بی نظیر این آهنگ در سراسر جهان تغییر کرده بود.


     سبک موسیقی این خواننده متاثراز جریانات متنوع موسیقایی ازپاپ،راک گرفته تا کلاسیک می‌باشد. ویژگی کلی آثار وی صدای پرقدرت و طنین اندازش است.گذشته از این، صدای سلین دیون به لحاظ فنی نیز شایستگی بالایی دارد و  در کل حال هوای کارهای او دارای احساس و زنانگی است.

ثروت شخصی سلین دیون


    دارایی ها و ثروت سلین دیون شامل موارد متنوع و متعددی میشود. او ثروتش را در زمینه هایی مانند خرید خانه، ساخت انبارشخصی لباس، تاسیس رستوران، نایت کلاب و... خرج میکند. این موارد را تک تک برای شما در زیر توضیح می دهیم:

 رستوران زنجیره ای

    شاید نمی دانستید که تنها کار سلین دیون خوانندگی نیست. او  به همراه ۴ نفر از دوستانش وارد  صنعت رستوران داری شد و رستوران زنجیره ای  نیکلز «NICKELS DELICATESSEN AND NICKELS GRILL» را در کانادا راه اندازی کرد. شعبه اصلی این رستوران در  در سال  ۱۹۹۰ در کبک کانادا افتتاح شد.   

سلین دیون-رستوران زنجیره ای نیکلز
  

این رستوران از زمان افتتاحش تا به الان سعی کرده تا پا به پای خود سلین دیون در مسیر شهرت و محبوبیت گام بردارد. سلین دیون خودش نیز همواره در موفقیت رستوران نیکلز تاثیر بسزایی داشته است؛ شاید واستون جالب باشه که بدونید کار طراحی و دوخت لباس فرم پیشخدمت های شعبه اصلی این رستوران در مونترال را  مادر سلین دیون در زمان افتتاح  این رستوران انجام داده و خود سلین دیون هم سلیقه شخصی اش را در طراحی داخلی رستوران اعمال کرده است. رستوران نیکلز از کیفیت بالایی در نحوه پخت غذا، نحوه ارائه غذا و نحوه برخورد با مشتریان و ارائه  خدمات به آنها را دارد.سال ها ارائه  خدمات درجه یک به مشتریان، داشتن  استراتژی برندینگ موفق و  تداوم ارتباط سازنده با موسس خود، سلین دیون، نیکلز را یکی از نام های شناخته شده در بازار کسب و کار رستوران داری کبک و آنتاریو کرده است. منوی این رستوران مطرح هم تنوع بسیار بالایی دارد؛ همه چیز از صبحانه های سرد و گرم گرفته تا غذاهایی چون همبرگر، پیتزا، مرغ، استیک، سالاد و... در این رستوران یافت میشود.

 سلین دیون-منوی رستوران زنجیره ای نیکلز

 
 بازار کار رستوران سلین دیون بسیار پر رونق است و بدون تردید درآمد حاصل از آن بیش از هزینه های مصرفی اش است. 

منزل شخصی

  در سال  ۲۰۰۳  ابر ستاره موسیقی، سلین دیون و شوهر مرحومش، رنه آنژیل، منزلی با مساحت  ۶۰۷۰  متر مربع در شهر هندرسون در ایالت نوادا و در حوالی لاس وگاس خریداری کرد.

 منزل سلین دیون در لاس وگاس

بخش اصلی این خانه باشکوه و مجلل دارای ۴ اتاق خواب، ۶ حمام و دستشویی و ۳ شومینه لوکس است و مساحتی ۷۵۵ متر مربعی  دارد. بخش مخصوص سکونت مهمان این خانه ۱ اتاق خواب و ۱ حمام و دستشویی دارد. این بخش از خانه مساحتی ۲۱۱ متر مربعی دارد. سلین و رنه این خانه را چند ماه پس از آغاز سری کنسرت های A New Day (یک روز تازه) ، که در مارس ۲۰۰۳ شروع شده بود، خریداری کرد.

    در ۲۰۱۷ هم این سوپر استار کانادایی خانه مجلل فلوریدای خود را ۲۸ میلیون دلار فروخت. این خانه بسیار لوکس دارای ۳ استخر، زمین تنیس،گلف،بسکتبال فضای سبز،خانه درختی و فضای استراحت و نشیمن بود. 

منزل فلوریدا سلین دیون


 انبار لباس

انبار لباس
    

سلین دیون انبار لباسی دارد که پر از لباس ها، کیف ها، کفش ها و... قدیمی اش است که او دیگر آن ها را نمی پوشد و دوست هم ندارد آن ها را به کسی ببخشد، چرا که هر کدام از این لباس ها در رسیدن او به جایگاه و موقعیت فعلی اش تاثیر داشته است. سلین دیون در مورد لباس های قدیمی خود می گوید: «هر کدام از این لباس ها بخشی از گام هایی  است که من در طول زندگی خودم برداشته ام؛ گام هایی که به آن ها تعلق خاطر دارم.
  شما می توانید من را دیوانه خطاب کنید، ولی من همه چیز را نگه می دارم و برای این منظور، انبارهای بزرگتر لباس تهیه میکنم».

در واقع، افراد مطرح و مشهوری مثل سلین دیون به اندازه ای لباس، کیف،کفش و اکسسوری دارند که حتی اتاق های خانه شان هم برای نگهداری آنها کافی نیست. او انبار لباسی را تهیه کرده تا لباس های گران و ضمنا قدیمی خود را در آنجا نگهداری کند و برای این کار هزینه زیادی را نیز باید پرداخت کند.     

نایت کلاب

نایت کلاب سلین دیون


   سلین دیون علاوه بر درآمد خوانندگی اش، درآمدهای دیگری هم دارد. او به جز رستوران زنجیره ای اش، صاحب نایت کلابی به نام «PURE»در لاس وگاس نیز می باشد. این نایت کلاب در هتل سزار لاس وگاس واقع شده است. نایت کلاب  «PURE» مکانی است که بسیاری از ستاره های هالیوود در آن دور هم جمع می شوند و به نوعی پاتوقی برای هنرمندان هالیوودی است. خود سلین دیون هم مراسمی مانند شوهای لباس را در این کلاب برگزار میکند.


استایل سلین دیون       

استایل سلین دیون
سلین دیون ستاره مطرحی است که او را به خاطر استایل و سبک پوشش خوبش می شناسند و حتی برند شخصی خود را در پاریس دارد.   

 
     سلین دیون همواره در مراسمی که شرکت می کند با سبک پوشش بی نظیرش نظر دیگران را به خود جلب می کند. . او معمولا هر سال در مراسم مت گالا، یکی از بزرگترین گردهمایی هنرمندان دنیای مد، سلبریتی ها و افراد سرشناس، شرکت می کند و مانند مهمان های دیگر این مراسم لباس هایی با تم تعیین شده برای این مراسم انتخاب کرده و می پوشد. . لباس های سلین دیون در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۷  را دوناتلا ورساچه، طراح فوق العاده برند ورساچه، طراحی کرده بود. سلین دیون عنوان می کند که همیشه تحت تاثیر آثار زیبای این ملکه ایتالیایی دنیای طراحی مد قرار می گیرد.  

 سلین دیون- مراسم مت گالا 2017

 
 استایل اوعموما رنگی و شاد است و طیف شیک ونیمه کلاسیک تا استایل ‌های آوانگارد با سبک وسیاق شخصی خود را دارد.

 استایل سلین دیون

 
         اما طراح لباسی که سلین دیون معمولا با او کار می کند، لا روچ  «Law Roach» است. لا روچ استایلیست معروفی است که با ستاره های زیادی مانند زندیا کلمن، دمی لواتو و... همکاری کرده است. او  لباس هایی را در طول سال برای سلبریتی ها طراحی می کند که اکثر مواقع شایستگی قرار گرفتن در «لیست بهترین لباس های طراحی شده در سال» را دارد.  این طراح لباس مشهور یک بار هم به عنوان داور در برنامه مدل برتر بعدی آمریکا (America’s Next Top Model) شرکت داشته است.    

 طراح لباس سلین دیون- Law Roach


کلکسیون کفش      

   سلین دیون در دنیای مد و فشن طرفدار پر و پا قرص خرید کیف و کفش است.

 عشق سلین دیون به کیف و کفش

اگر علاقه مند به داشتن کفش های جور واجور هستید و اهل جمع آوری کلکسیون کفش باشید، شاید برایتان جذاب باشد که بدانید کلکسیون کفش های سلین دیون شامل چند جفت کفش است. حدس می زنید سلین دیون چند جفت کفش دارد؟ ۱۰۰۰۰ جفت کفش. بله درست شنیدید. سلین دیون در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرده که  ۱۰۰۰۰ جفت کفش دارد.او علاقه زیادی نیز  به کفش های پاشنه بلند دارد.کافی است تا نگاهی  به کلکسیون کفش های او بیاندازید، آن وقت خودتان متوجه علاقه بی حد و حصر سلین به کفش های پاشنه بلند خواهید شد.    

خالی از لطف نیست که بدونید سلین دیون در یکی از قسمت های برنامه کارپول کارائوکه (Carpool Karaoke) جیمز کوردن به عنوان مهمان شرکت کرده بود.   

سلین دیون و جیمز کوردن در برنامه Carpool Karaoke

    جیمز کوردن سلین دیون را در این برنامه غافلگیر کرده و  به او گفته بود که با دستیارانش در تماس بوده است و با آنها هماهنگ کرده است که پنج جفت از کفش های کلکسیونش را گلچین کنند و برای او بیاورند تا آنها را به عابرین پیاده یک خیابان در لاس وگاس ببخشند. سلین دیون ظاهرا از این ایده زیاد خوشش نیامده بود.   

سلین دیون و جیمز کوردن- غافلگیری سلین دیون از بخشش کفش هایش
  

جیمز کوردن حتی به شوخی به او گفت: «او هنوز ۹۹۷۵ جفت کفش دیگر دارد و لازم نیست نگران باشد». هر دفعه که سلین دیون یکی از کفش های پاشنه بلندش را از داخل ماشین به یکی از عابرین پیاده می بخشید، بلند جیغ میکشید و این برای یک فرد عاشق خرید کفش کاملا عادی است.

جت شخصی              


    داشتن جت شخصی سلین دیون یکی از سمبل های موفقیت و ثروت هنگفت افراد محسوب می شود. سلین دیون جز محدود ستارگانی است که جت شخصی دارد. افراد سرشناس دیگری مانند مایکل جردن، اپرا وینفری، جیم کری، دیوید بکهام و تام کروز هم مالک جت شخصی خودشان هستند.  خیلی از ستاره‌های هالیوودی هیچ علاقه ای به خرید جت شخصی ندارند و به اجاره آن اکتفا می‌کنند،اما سلین دیون به دلیل سفر‌های زیادی که در طول سال دارد تصمیم به خرید یکی از آنها گرفته.  

 

جت شخصی سلین دیون


 ارزش جت «Bombardier BD-700»او ۴۲ میلیون دلار است و برای نگه داری از آن باید هزینه سوخت،خلبان و تعمیرات به صورت جداگانه پرداخت کرد. هزینه نگهداری یک جت شخصی می تواند  به حدود ۳ میلیون دلار برسد، اما با این وجود صاحبان این جت های شخصی هیچ گاه نمی توانند از  آن ها دل بکنند. شاید بپرسید چرا این کار را نمی کنند؟ به یک دلیل خیلی ساده: قدرت عشق آن ها به جت های شخصی شان. این جت ۱۸ نفر ظرفیت دارد و دارای یک آشپزخانه بزرگ، چند سرویس بهداشتی واتاق پذیرایی است.


می باخ ۶۲   

ماشین سلین دیون
    

سلبریتی های مطرحی مانند سلین دیون برای درآوردن ثروتشان زحمت زیادی کشیده اند و  سعی میکنند آن را در زمینه هایی خرج کنند که برای آنها لذت بخش است. یکی از کارهای لذت بخشی که این افراد سرشناس می توانند با ثروت هنگفت خود انجام بدهند، خرید خودروهای لوکس و گران قیمت است. سلین دیون، خواننده با استعداد کانادایی صاحب ماشین شیک می باخ ۶۲ است. این ماشین یکی از ماشین های خوب و زیبای دنیا است، بنابراین ارزش قیمت  ۵۰۰۰۰۰ دلاری که برای خریدش پرداخت شده است، را دارد. این خودروها هزاران آپشن  متفاوت دارد و فضای داخلی بزرگی دارد که از چوب و چرم برای پوشش آن استفاده شده است. علاوه بر این، این خودروی بنز سفارشی  یکی از راحت ترین سواری ها را برای شما به ارمغان می آورد.  او همچنین یک ماشین رولز-رویس کورنیش ۱۹۹۵ به ارزش ۷۰۰۰۰ دلار نیز دارد.


 پیج اینستاگرام سلین دیون                                                             


   سلین دیون یکی از خواننده های محبوب و خوش صدا با تبار کانادایی است که ۳.۳ میلیون فالوور دارد. سلین در پیج خودش  از زندگی شخصی و حرفه ای اش مطالب متنوعی می گذارد. مثلا اگه علاقه دارید که تکه هایی از مراسم، شووها و برنامه های تلویزیونی را ببینید که سلین در آنها حضور داشته، سلین دیون به فکر کاربرانی مثل شما بوده و پست هایی با این مضمون را با شما به اشتراک  گذاشته است.


   اگر شما از طرفداران پر و پا قرص سلین دیون هستید و دوست دارید که در کنسرت هایش شرکت کنید و یا اینکه دوست دارید از برنامه هایی که سلین دیون در آنها شرکت میکند، مطلع شوید، پیج او به این موضوعات نیز پرداخته است. 

اینستاگرام سلین دیون-کنسرت ها

  سلین علاوه بر زندگی کاریش، برای خانواده اش نیز اهمیت زیادی قائل است و به همراه آنها در مراسمی مانند کریسمس و هالووین خوش می گذارند. او کاربران را نیز در لحظات خوبی که کنار اعضای خانواده اش  می گذراند سهیم می کند و  پست هایی را  هم در این زمینه منتشر می کند.

اینستاگرام سلین دیون- لحظات خانوادگی

   اگر جزو افرادی هستید که مدام در حال پیگیری و دنبال کردن دقیق و موشکافانه زندگی هنرمندان دلخواهتان  مثل سلین دیون هستید، اینجا میعادگاه بین شما و هنرمند مورد علاقه تان ، سلین دیون، است؛ جایی که میتوانید حتی به هنرمندی که دوستش دارید پیام بدهید و از او جواب بگیرید.  

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها