دوشنبه 27 اسفند 1402
با صدف بیوتی آرایشگر خودمان باشیم شنبه 11 خرداد 1398  

با صدف بیوتی آرایشگر خودمان باشیم

نویسنده : تیم سایت در سایت
شنبه 11 خرداد 1398

  افزایش چشمگیر فالورهای صدف بیوتی در مدت زمان کم او را تبدیل به یک بیوتی بلاگر معروف در اینستاگرام کرد. اما داستان صدف از کجا شروع شد؟

با صدف بیوتی آرایشگر خودمان باشیم

 

جی جی جینگ...سلام بچه ­ها من اومدم با یک ویدئوی جدید....

مطمئنا این جمله برای بیشتر خانم ­های ایرانی آشناست؛جمله ­ای که صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی در شروع ویدئوهای آرایشی خود به فالورهایش می­ گوید. صدف بیوتی را من تقریبا دو سالی است که در اینستاگرام دنبال می­کنم و از نزدیک شاهد پیشرفت­های او بودم. افزایش چشمگیر فالورهای صدف بیوتی در مدت زمان کم او را تبدیل به یک بیوتی بلاگر معروف در اینستاگرام کرد. اما داستان صدف از کجا شروع شد؟

 صدف بیوتی

صدف متولد ۱۴/۰۴/ ۱۳۶۸ در تهران است اما چندین سال است که به همراه خانواده اش در آمریکا زندگی میکند. صدف بیوتی از ابتدا علاقه مند به وسایل آرایشی و بهداشتی بود. او در دانشگاه رشته شیمی را انتخاب کرد تا شاید بتواند در آینده کارخانه تولید لوازم آرایشی تاسیس کند. اما بعدها تغییر رشته داد و پرستاری خواند.

 صدف بیوتی

در کنار علاقه صدف بیوتی به محصولات آرایشی او از کودکی محبوبیت عمومی را دوست داشت. در یکی از مصاحبه هایش می گوید از کودکی آرزو داشته است که معروف شود و با او عکس بگیرند.

صدف بیوتی

   صدف در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ صفحه اینستاگرام خودرا ایجاد کرد. او که علاقه مند به ویدئوهای آرایشی بود شروع به تماشای بیوتی بلاگرهای غیر ایرانی کرد. در آن زمان یک سوال برای صدف مطرح شد. چرا  بیوتی بلاگرهای ایرانی کم هستند؟ همین سوال برای او ایده تولید محتوا در این زمینه را داد. شاید هنگام شروع فعالیتش  صدف هیچ وقت فکر نمیکرد بعد از مدتی آموزش های آرایشی او  مورد استقبال خانم های ایرانی قرار بگیرد و روزی برسد که  ۱.۸ میلیون فالوور  داشته باشد.

 صدف بیوتی

 

چه چیزی صدف را محبوب کرد؟

واقعیت این است اخیر هزینه های آرایشگاه ها بسیار بالا رفته است و بیشتر خانم ها تمایل دارند تا خودشان بتوانند در منزل خودآرایی کنند. صدف بیوتی آموزش های خودآرایی را رایگان در اختیار مخاطبینش قرار می دهد و در این میان همواره سعی میکند تا دختران و زنان ایرانی را به آرایش ملایم و طبیعی علاقه مند کند. از طرفی صدف از شروع فعالیتش تا به امروز در کنار تولید محتوا در زمینه آرایشی ارتباط تنگانگی را با فالورهایش ایجاد کرده است. او هر روز از کارهایش و یا اتفاقاتی که برای او می افتد در استوری ها صحبت می کند. هنگام خرید وسایل خانه و یا لباس از از فالورهایش نظرسنجی می کند. یکی از ویژگی های صدف لحن طنز  و صمیمی او است. از اصطلاحات پر تکرار او ((آقا سبزی بیارید پاک کنیم)) است. او از این جمله  هنگامی که برایش اتفاق جدید و یا غیرمنتظره ای می افتد استفاده می کند و شروع به بیان ریز مسائل می کند. صدف در ساعات مختلف به صورت مستمر  از خود استوری به اشتراک می گذارد. برایش فرقی نمی کند که با چه لباس یا آرایشی باشد. شاید همین ویژگی او را از سایر بلاگرها متفاوت کرده است و باعث شده است تا فالورهایش احساس نزدیکی بیشتری با او داشته باشند.

 صدف بیوتی

    همچنین صدف برخلاف سایر بلاگرها هرچیزی را تبلیغ نمی کند و این باعث شده است تا حس اعتماد مخاطبین خود را جلب کند. به تازگی صدف مسائلی با سیگما، که از تولید کننده های مطرح براش است، شروع به همکاری کرده است. نتیجه همکاری آنها  یک محصول جدید به نام ست براش صدف بیوتی و سیگما بود. این محصول بعد از مدت زمان کمی که توسط صدف معرفی شد، در تعداد بسیار زیادی به فروش رفت و موجودی سایت به اتمام رسید. علت فروش بالای براش ها قطعا اعتماد بالای فالورهای صدف به محصولاتی است که او معرفی می کند واین چیزی نیست که هر بیوتی بلاگری از عهده آن بیاید.

جریان جعبه جادویی صدف چیست؟

 صدف بیوتی

    صدف از میان برندهایی که برایش محصولات ارسال می کنند تعدادی را برای فالورهایش کنار می گذارد و به قول خودش به جعبه جادویی میفرستد و با برگزاری مسابقات مختلف آنها را به قید قرعه به فالورهایش جایزه می دهد. صدف اخیرا در یک اقدام غیر منتظره بدون این که  مسابقه ای برگزار کند به تعدادی از فالورهایش که زیر پست هایش  کامنت گذاشته بودند از جعبه جادویی خود هدایایی فرستاد. این کار صدف مورد توجه فالورهایش قرار گرفت. در بسیاری از موارد صدف با استفاده از خلاقیت خود فالورهایش را شگفت زده می کند و سعی می کند به قول خودش به بچه بیوتی هایش خوش بگذرد.

همسر صدف بیوتی

 صدف بیوتی

 شاید اگر بخواهیم به یکی دیگر از دلایل موفقیت صدف بیوتی اشاره کنیم، باید نامی هم از  همسر او ببریم. علی مرد خوش برخورد و صبوری که بارها در استوری های صدف ظاهر می شود. علی در بیشتر مسافرت های صدف او را همراهی می کند و کار ضبط و ادیت فیلم های او را انجام می دهد. علی به نسبت صدف آرام تر و کم حرف تر از صدف است، اما او نیز مانند همسرش روحیه طنز دارد و در بسیاری از استوری ها با همدیگر شوخی می کنند. علی به کار ویرایش فیلم مشغول است و استودیوی فیلم سازی دارد.

 چرا صدف پیج دوم  sadaf_beauty_diary را ایجاد کرد؟

 صدف بیوتی

 صدف که از تمام جزییات زندگی خود برای فالورهایش صحبت می کند در زمان عروسی خود یک پیج به نام sadaf beauty wedding را ساخت. صدف در آن پیج با فالورهایش از خرید جهیزیه تا تشریفات عروسی خود صحبت می کرد. اما تقریبا یک سال پیش پیج اصلی صدف بیوتی از دسترس خارج شد. او تا زمان بازگرداندن پیج اصلی خودش در پیج   sadaf beauty wedding فعالیت کرد. همین اتفاق باعث شد تا این پیج بیشتر مورد توجه فالورهای صدف قرار بگیرد. بعد از رفع مشکل پیج اصلی صدف  همچنان گاهی در این پیج فعالیت می کند و بعد از عروسی نام آن را به  sadaf_beauty_diary  تغییر داد. صدف در این پیج روزمرگی ها و عکس های مسافرت های خود را به اشتراک می گذارد.

منبع درآمد صدف بیوتی

 منبع درآمد صدف از طریق تبلیغات پیج است. این تبلیغات در ویدئوهای آموزشی از طریق معرفی محصولات یک برند انجام می شود.صدف با استفاده از محصولات برندها آرایش های متفاوتی را انجام می دهد و همزمان با نقد محصولات آنها را نیز تبلیغ میکند. اخیرا صدف بیوتی برای معرفی آرایشگاه مریم رئوف جلوی دوربین رفت. صدف در جواب یکی از کامنت ها که از او پرسیده بود:«برای  تبلیغ مریم رئوف چقدر گرفتی؟»، جواب داده بود:«۴۰۰ میلیون». اگرچه این رقم بسیار بالایی است اما خیلی هم دور ازانتظار نیست زیرا هر استوری تبلیغی صدف بیوتی ارزشی بین ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار دارد.

 صدف بیوتی در یک نگاه...

 صدف بیوتی

   بدون شک صدف بیوتی را با دو میلیون فالور می توان یک بیوتی بلاگر موفق به شمارآورد.او سعی می کند در کنار پیج اینستاگرام خود در یوتیوب نیز فعال باشد. اگرشما علاقه مند به یادگیری آرایش هستید و دلتان می خواهد در حین یادگیری از جزییات زندگی یک بلاگر ایرانی در آمریکا نیز سر دربیاورید، به پیج صدف بیوتی.

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها