پنجشنبه 29 فروردین 1403
مجموعه ای از پیام های روز دختر جمعه 14 تیر 1398  

مجموعه ای از پیام های روز دختر

نویسنده : مهدی خادمی
جمعه 14 تیر 1398

 در اینجا پیام هایی را به مناسبت روز دختر تهیه کرده ایم تا سهمی هر چند ناچیز در گرامیداشت این روز مهم داشته باشیم.

مجموعه ای از پیام های  روز دختر

 

در طول تاریخ، زنان همواره از نابرابری بین زن و مرد موجود در جامعه ناراضی بوده اند. روز دختر و روز زن فرصتی را در اختیار زنان قرار می دهد که بر برابری حقوق بین زن و مرد تاکید کنند. روز دختر همینطور روزی برای گرامیداشت مقام والای دختران و زنان جامعه است. دختران باهوش، بامزه و در عین حال انسان هایی جالب هستند که اگر به آنها فرصت داده شود می توانند دنیا را تغییر بدهند و به مکان بهتری برای زندگی تبدیل بکنند. ما نیز پیام هایی را به مناسبت روز دختر تهیه کرده ایم تا سهمی هر چند ناچیز در گرامیداشت این روز مهم داشته باشیم:

 

 «شجاعت،از خودگذشتگی،اراده،تعهد،سرسختی،خوش قلبی،استعداد و شجاعت»، این ها ویژگی هایی هستند که دختران دارند.«بتانی همیلتون»

 روز دختر-بتانی همیلتون


هیچ کشوری نمی تواند واقعا پیشرفت کند و به شکوفایی برسد، اگر توانایی های پنهان زنان را نادیده بگیرد و اگر خودش را از مشارکت نیمی از شهروندانش (زنان) محروم کند.«میشل اوباما»      

 روز دختر-میشل اوباما

  قدرت دختران ریشه در عشق، اعتماد به نفس و قدرت درونی آنها دارد، بنابراین حتی اگر آنها لباسی جذاب را نپوشیده باشند،  احساس جذابیت می کنند. «نیکول شرزینگر»

روز دختر-نیکول شرزینگر

   من آدم خوبی هستم، اما فرشته نیستم. من گناه می کنم، اما شیطان نیستم. من تنها دختری کوچک در دنیایی بزرگ هستم که می خواهم کسی من را دوست داشته باشد. «مرلین مونرو»

 روز دختر-مرلین مونرو


   زن موفق زنی است که با آجرهایی که به سمت او پرتاب می شوند، ساختمانی محکم می سازد. «دیوید برینکلی»

 روز دختر-دیوید برینکلی

   دختر همان فرشته ای است که خدا آفرید تا هیچ مادری بدون همدم، هیچ پدری بدون سنگ صبور و هیچ عروسکی بدون مادر نماند. روز دختر مبارک «ناشناس»

 روز دختر مبارک

  هیچ چیز کم یاب تر و زیباتر از زنی نیست که بدون اینکه ذره ای خجالت بکشد،  می خواهد خودش باشد و با عیب و نقص هایش راحت است و خود را با وجود آنها همچنان کامل می داند. از نظر من، این ماهیت واقعی زیبایی است. «دکتر استیو مارابولی»         

روز دختر-دکتر استیو مارابولی
اگر زنان دنیا را می چرخاندند، هیچ جنگی اتفاق نمی افتاد. فقط هر ۲۸ روز یک بار مذاکراتی فشرده صورت می گرفت. «رابین ویلیامز»   

روز دختر-رابین ویلیامز

 من برای زنانی می نویسم که ابراز نظر نمی کنند، چون خیلی از گفتن عقیده شان می ترسند؛ چون آنها یاد گرفته اند که برای ترس بیشتر از خودشان احترام قائل شوند و چون یاد گرفته اند که سکوت نجات بخش آنهاست، در صورتی که چنین چیزی نیست. « آدری لورد»

 روز دختر-آدری لورد

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها