جمعه 30 فروردین 1403
با دانشنامه فرزند بیشتر در مورد تربیت کودک خود بدانید جمعه 03 خرداد 1398  

با دانشنامه فرزند بیشتر در مورد تربیت کودک خود بدانید

نویسنده : مریم مشتری
جمعه 03 خرداد 1398

.سایت دانشنامه فرزند با کاربری آسان و کارایی فوق العاده اش میتونه راهنمای مناسبی برای همه والدین باشه.

با دانشنامه فرزند بیشتر در مورد تربیت کودک خود بدانید

 

 

پاسخی برای سوالات مربوط به تربیت کودک

 کودک
اگه بچه دارین و یا  اگه قصد دارید بچه دار بشین؛ قطعا سؤالهای مهم زیادی در زمینه های مختلف براتون پیش میاد؛ مثل اینکه عوامل مؤثر برباروری چی هست؟ یا آزمایش ژنتیک دردوران بارداری چیه؟ یا نشانه های تشخیص سندروم داون شامل چه چیزایی میشن؟ رفتار مناسب با کودک زورگو چی هست؟ فضای خصوصی خواهر و برادر در اتاق مشترک باید چه جوری باشه؟ و هزاران سؤال دیگه ای که ذهن والدین رو درگیر خودش میکنه. «بچه های امروز خیلی عوض شدن» ، این جمله ایه که این روزا از اکثر والدین میشنویم. والدین امروزی عقیده دارند که دیگه مثل گذشته با روشهای ساده تربیتی نمیشه از پس پرورش بچه ها براومد. در واقع، این روزها والدین به دنبال روش هایی جدید هستند که کودکشون رو  به بهترین شکل ممکن پرورش بدن .سایت دانشنامه فرزند با کاربری آسان و کارایی فوق العاده اش میتونه راهنمای مناسبی برای همه والدین باشه

 امکانات دانشنامه فرزند

  براستی میشه گفت که از مزایای این سایت تربیت کودک رابط کاربری بسیار خوبش هست که کارکردن با این سایت رو راحت می کنه؛ به گونه ای که با ورود به سایت، بیشتر موضوعات مربوط به تربیت فرزند که به ذهن کاربر میرسه، روی صفحه اصلی سایت قرار داره و نیازی نیست مدت زمان زیادی رو صرف پیدا کردن موضوع مورد نظرش بکنه.

 کودک

سایت دانشنامه فرزند قسمت های شایان توجه کم نداره، اما یکی از قسمت های پر مخاطب سایت دانشنامه فرزند، بخش «مامی گپ» میتونه باشه؛ چرا که  کاربر میتونه توی قسمت «مامی گپ» سایت عضو بشه و اگه سؤال خاصی داشته باشه، خیلی راحت از کارشناس های سایت بپرسه و جواب بگیره. گذشته از این ، اینجا جایی هست که مامان های با تجربه میتونن در مورد تربیت فرزندهاشون با هم گپ بزنید.

 کودک

برای مادرهای امروزی خیلی مهمه که بدونن رشد وزنی و قدی دلبندشون روند طبیعی و نرمال داشته یا نه؟ دانشنامه فرزند این امکان رو در اختیار کاربران قرار میده که به راحتی بتونند نمودار رشد و محاسبه قد، وزن و دور سر کودکشون رو بر اساس سن فرزند خود در این دانشنامه مشاهده کنند.

   یکی دیگه از امکانات جالب و پرکاربرد سایت دانشنامه فرزند ، داشتن بخشی هست به  نام «ابزار و محاسبه گرها»؛ که زمان بارداری و زایمان، تغذیه و رشد کودک، زمان واکسیناسیون و....رو اندازه می گیره و به شما اطلاع میده. مادرها میدونن که این موارد خیلی مهم و محاسبشون یکم سخت هست.

 کودک

جمع بندی

درکل، سایتهای گوناگونی این فرصت را به ما میدن که نکات مورد نظرمون در زمینه پرورش کودک رو از اونها استخراج کنیم، اما سایت دانشنامه فرزند اطلاعات گوناگون را به صورت یکجا و با دسترسی آسان در اختیار کاربران قرار داده و تقریبا تمامی سؤالات مربوط به پیش از بارداری، بارداری، نوزادی، کودکان نوپا و.... را با ظرافت تمام پاسخ میده. سؤالاتی که مربوط به زندگی روزمره همه ماست.

 

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها