جمعه 30 فروردین 1403
آشنایی با slideplayer ؛ سایتی جالب برای اشتراک گذاری فایل های ارائه محتوا جمعه 13 اردیبهشت 1398  

آشنایی با slideplayer ؛ سایتی جالب برای اشتراک گذاری فایل های ارائه محتوا

نویسنده : تیم سایت در سایت
جمعه 13 اردیبهشت 1398

  ما به شما محلی برای  ارائه مطالب تان در سطح ملی و حتی بین المللی را معرفی خواهیم کرد. اینجا جایی نیست به جز slideplayer.com.

آشنایی با  slideplayer  ؛ سایتی جالب برای اشتراک گذاری فایل های ارائه محتوا


    

آیا مطالبی را جهت ارائه آماده کرده­ اید، اما نمی دانید چگونه آنها را به صورت رایگان با دیگران به اشتراک بگذارید؟ آیا به دنبال دانلود کردن محتواهای با ارزش بدون نیاز به پروسه طولانی ثبت نام در وبسایت های اشتراک گذاری هستید؟ آیا هنوز با سایت slideplayer.com آشنا نشده اید؟  اگر جوابتان به  این سوالات مثبت است، پس همین الان بدون اتلاف وقت ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

      همه ما چه در محیط کار، چه در دانشگاه و ... نیاز به اشتراک گذاری مطالب خود با همکاران و یا هم گروه های خود داریم ویا برای انجام کارهای تحقیقاتی مان گاهی نیاز به دسترسی سریع تر به چکیده مقالات و سخنرانی ها داریم. واقعیت این است هیچ چیز مانند گذشته نیست؛ با ورود اینترنت به دنیای ما انسان ها، محتواها از روی صفحات کاغذی به صفحات اینترنتی منتقل شده اند. امروزه افراد برای دسترسی راحتتر و سریع تر به اطلاعات مورد نیاز خود به اینترنت مراجعه می کنند و با این کار قصد دارند تا در کوتاهترین زمان ممکن به هدف خود برسند.

     همه ما گاهی در دام سایت های زرد برای دسترسی و یا بارگذاری محتوای مورد نظر مان گرفتار شده ایم. ممکن است گاهی با خرابی فایل های دانلود شده و یا نامناسب بودن محتوای آن ها در این سایت ها مواجه شده باشیم. پس چاره کار چیست؟برای اشتراک گذاری و یا  فراهم سازی امکان دسترسی سریع و امن به اطلاعات مورد نظرمان باید چکار کنیم؟  ما به شما محلی برای  ارائه مطالب تان و بهتر دیده شدن شان در سطح ملی و حتی بین المللی را معرفی خواهیم کرد. اینجا جایی نیست به جز slideplayer.com. برای آشنایی بیشتر با این وبسایت مفید شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت میکنیم.

 ارائه

 

ارائه مطالب با slideplayer 

  اگر ایده­ای در ذهن دارید و می­خواهید آن را در اختیار طیف وسیعی از کاربران قرار دهید، ما به شما SlidePlayer را پیشنهاد می­دهیم. وب سایت Slideplayerنه تنها یک منبع آموزشی برای یادگیری مطالب مختلف است، بلکه یک شبکه اجتماعی نیز است که می توانید توسط آن محتوای خود را با کاربران زیادی به اشتراک بگذارید و یک ارائه هیجان انگیز داشته باشید. آماده کردن یک محتوای خوب اولین گام است، اما در دسترس عموم قرار دادن آن همواره یک چالش  بزرگ به شمار می رود ؛ به ویژه هنگامی که شما باید مطالب خود را به افرادی ارائه بکنید که ممکن است نرم افزار ارائه مطالب آن ها مشابه به نرم افزار شما نباشد. به عنوان مثال ممکن است نرم افزار ارائه مطالب شما powerpoint  باشد، اما نرم افزارهایی که برخی از مخاطبان مطالب شما برای مشاهده مطالب تان از آن استفاده میکنند slidebean و یا canva باشد.  در این صورت مشاهده مطلب شما برای آنها امکان پذیر نیست.

Slideplayer این مشکل را برای شما به راحتی حل می کند و به مخاطبان شما این امکان را میدهد تا فارغ از نرم افزاری که برای مشاهده مطالب مورد نظرشان استفاده میکنند، قادر به مشاهده مطالب شما باشند. شما برای ارائه مطالب تان برای مردم سراسر جهان تنها باید سه مرحله را طی کنید: ورود به شبکه اجتماعی SlidePlayer، آپلود مطالب خود و در نهایت به اشتراک گذاری آن مطالب!

 ارائه

 

ویژگی های slideplayer

 

      ویژگی منحصر به فرد slideplayer قابلیت ارائه و پخش مطالب مختلف در سیستم عامل های مختلف است؛ یعنی  شما بدون هیچ مشکلی  قادر خواهید بود که مطالب ارائه  شده خود را در مک، ویندوز،اندروید و غیره با موفقیت اجرا کنید و دیگر نیازی به تلاش برای تطبیق ارائه خود  با سیستم عامل های مختلف نخواهید داشت.

 یکی از نکات جالب این سایت این هست که در صورتی که شما وب سایتی جهت معرفی خدمات و یا آموزش های خود داشته باشید، می توانید لینک محتوای ارائه شده خودتون در slideplayer را در وب سایت خودتان قرار دهید و یا نرم افزار پخش کننده slideplayer را به وب سایت خود اضافه کنید. پخش کننده slideplayer با استفاده از HTML5 و بدون نیاز به نرم افزار فلش کار می کند.  یکی از مواردی که توجه ما را در slideplayer به خودش جلب میکند این است که  شما میتوانید مطالب ارائه شده مورد نظرتان  را بدون نیاز به نصب نرم افزارهای فلش و پاورپوینت  مشاهده کنید، زیرا که پخش کننده slideplayer با استفاده از HTML5  و بدون نیاز به نرم افزار  فلش کار می کند.

    علاوه بر کاربردهای ذکر شده ،slideplayer قابلیت اشتراک گذاری فایل هایی با حجم بالا را نیز دارد و شما دیگر درگیر مشکلات ارسال فایل هایی با حجم بالا نخواهید بود.

 ارائه

 

     شاید باور نکنید؛ اما شما میتوانید از تمامی امکانات سایت Slideplayer بدون نیاز به ثبت نام و به صورت رایگان استفاده کنید.

 

خدمات حرفه ای Slideplayer

 

     حتما تا به امروز برای شما نیز پیش آمده است که در زمانی که به عنوان بازدید کننده به دنبال دسترسی به یک محتوای خاص هستید، فایلی را دانلود کرده باشید و پس از دانلود متوجه  شده  باشید که آن فایل حاوی مطالب مورد نظر شما نیست. یک خبر خوب برای شما این است که در  Slideplayer قبل از دانلود می توانید  توسط پخش کننده ی داخلی صفحات بارگذاری­ شده را مشاهده کنید و در صورت نیاز دانلود کنید. به تصویر زیر توجه کنید. قبل از دانلود مطلب مورد نظر، با کلیک روی پخش کننده اسلایدها خواهیم توانست یک پیش نمایش از مطلب مورد نظر خود را مشاهده کنیم.

 

ارائه

 

    پس از مشاهده پیش نمایش، میتوانیم به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت نام مطلب مورد نظر را از قسمت Download Presentation   دانلود کنیم.

 

 ارائه

 

 

 در یک نگاه  

   امروزه با افزایش سرعت اینترنت و افزایش کاربران اینترنتی نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب برای معرفی خود بیشتر از گذشته احساس می شود. آماده کردن یک محتوا که از لحاظ ایده ،گرافیک و محتوا خوب باشد، بسیار مهم است، اما نحوه اشتراک گذاری آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. وب سایت SlidePlayer با تعداد کاربران بسیار بالا فرصت دیده شدن مطالب شما را با سطح دسترسی بالا ممکن خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها