سه شنبه 28 اسفند 1402
خانم ها، ورزش بانوان رو دنبال کنین تا با نشاط بمونین دوشنبه 13 خرداد 1398  

خانم ها، ورزش بانوان رو دنبال کنین تا با نشاط بمونین

نویسنده : سیما همایونی
دوشنبه 13 خرداد 1398

سایت ورزش بانوان میتونه جوابگوی همه جانبه به مسائل  مربوط به ورزش و سلامتی ما خانم ها باشه.

خانم ها، ورزش بانوان رو دنبال کنین تا با نشاط بمونین

 

توی اینترنت  سایت ورزش بانوان رو پیدا کردم که همون جوری که از اسمش مشخصه در مورد ورزش زنان بود. این سایت یک بانک اطلاعاتی تمام و عیار واسه سلامتی ما خانم ها بود، اما انگیزه من واسه پیدا کردن این سایت از کجا شروع شد؟ خوب، قصه از اون جا شروع شد که واسه من خیلی جالب بود که بدونم چرا بعضی از خانم ها در هر کدوم از دسته بندی های شاغل یا خانه دار هم که باشند، نسبت به  وظیفه خودشون اون قدر متعهد و مسئولیت پذیر هستند که از مراقبت و رسیدگی به خودشون غافل می مونن.

 ورزش زنان

 واسه همین بود که چند مدت پیش که با خانم های فامیل یه دورهمی داشتیم، من فرصت رو غنمیت شمردم و باهاشون در مورد علت ورزش نکردنشون صحبت کردم.  اکثراون ها عقیده داشتند که با کمبود وقت برای اهمیت دادن به خودشون مواجه هستند. این خانم ها گاهی با گفتن جمله هایی شبیه به « باید غذای بچه ها و همسرم رو آماده کنم.» ، « باید خونه رو تمیز و مرتب کنم.» ، « باید گزارش های شرکت رو آماده کنم.» ،« باید به مشکلات دانش آموزان و دانشجوهام رسیدگی کنم.» و هزاران بهانه دیگه که منتهی میشه به اینکه «من وقت ندارم ورزش کنم» ، سعی در فریب  دادن خودشون برای انجام ندادن ورزش داشتند.

 ورزش زنان

   توی این فکر  بودم که آیا  میتونم راه چاره ای  پیدا کنم که همه بهانه های این خانوم ها رو نسبت به ورزش نکردنشون از بین ببرم. پیش خودم گفتم که باید  به فکر طراحی برنامه ای باشم که  زیاد وقت گیر نباشه، خیلی هزینه بردار هم نباشه و همینطور از لحاظ مسیر رفت و آمد  هم طولانی و خسته کننده نباشه. با اینکه من توی فکر این مسئله بودم که برای حل این مشکل دنبال راه حلی باشم،  با جستجو در اینترنت دیدم که سایت ورزش بانوان  از من پیشه گرفته و در واقع همون طرحی هست که جوابگوی همه جانبه به مسائل سلامتی ما خانم ها هست. با ما در سایت در سایت همراه باشید تا ادامه مطلب را به شما بگوییم.

با یک تیر هزار نشان بزنید

  پیشنهاد ما واسه خانم های ورزش دوست این هست که بازدید از سایت ورزش بانوان رو حتماً توی برنامه ریزی روزانه تون داشته باشید. میتونید صبح ها وقتی از خواب بیدار میشین، با دیدن ویدیوهای نرمشی و ورزشی این سایت روز پر انرژی و شادی رو برای خودتون ،خانوادتون ،محل کار و همکارانتون به ارمغان بیارین. گذشته از این، میتونید بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید و سختی رفت و آمد به باشگاه رو تحمل کنید، راحت در منزل و اطاقتون به ورزش کردن بپردازید و یه جورایی با یک تیر هزار نشون بزنید.

 ورزش زنان

بانوان ورزشکار لایق بهترین ها

 مختصرا در رابطه با این سایت خوبه بدونید که میتونید علاوه بر مطالب و اطلاعات خوب ورزشی، گزارش و ویدئوهای کارشناسان تغذیه رو هم ببینید وهم استفاده کنید. شاید دور از انتظار نباشه که با کمک این مطالب بتونین عادت های بد غذاییتون رو کنار بگذارید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.

 ورزش زنان

 علاوه بر این، از اخبار جزئی تا کلی مربوط به بانوان ورزشکار گرفته تا مصاحبه ها و حتی زندگی نامه های این افتخارات ملی و بین المللی رو میتونین اینجا مشاهده کنین و از روحیه قوی و سرسختی شون در راه رسیدن به موفقیت الهام بگیرین. از شما دعوت میکنم که به این سایت سر بزنید تا هرروز بیشتر از همیشه به فکر سلامت روح و جسمتون باشید. شما لایق بهترین ها هستید ؛ پس دیگه  دست از بهانه آوردن بردارین و خودتان رو فراموش نکنید.

 ورزش زنان

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها