سه شنبه 03 اردیبهشت 1403
تازه ترین مطالب پزشکی در سایت دکتر سلام پنجشنبه 09 خرداد 1398  

تازه ترین مطالب پزشکی در سایت دکتر سلام

نویسنده : مهدی خادمی
پنجشنبه 09 خرداد 1398

    
 از جمله منابع آنلاین ارزشمند حوزه پزشکی میشه به وب سایت دکتر سلام اشاره کرد.

تازه ترین مطالب پزشکی در سایت دکتر سلام

 

از بدو پیدایش بشر، سلامتی یکی از دغدغه های حائز اهمیت در زندگی افراد به شمار می رفته است. در گذشته، عدم آگاهی مردم نسبت به موضوع بهداشت و سلامت یکی از عمده دلایل بروز مشکلات سلامتی افراد بود، بنابراین این امکان وجود داشت که افراد  با کسب آگاهی در این موارد بتونند از مشکلات سلامتی جلوگیری کنند. در این خصوص منابع چاپی و آنلاین به کمک مردم در این زمینه ها اومدند و باعث شدند تا زندگی سلامت محوری داشته باشد. از جمله منابع آنلاین ارزشمند حوزه پزشکی میشه به وب سایت دکتر سلام اشاره کرد. ما در سایت در سایت شما را با این وب سایت خوب پزشکی بیشتر آشنا میکنیم.

 پزشکی

  نخستین ویژگی بارز این وب سایت برخورداری از یک اسم گویا و با مسمی هست که به طور صریح بیان کننده ی زمینه ی فعالیت این سامانه هست. به عبارت دیگه، هر بازدید کننده ای بلافاصله با مشاهده ی نام این سامانه از نوع فعالیت آن آگاه میشه و میتونه نهایت استفاده رو از مطالب مفید و ارزنده ی سامانه بکنه.

  در این وب سایت بخش های متنوعی در خصوص پزشکی و سلامت وجود داره. در جایی «دکتر سلام» از بیماری های گوناگون و علائم شون، اطلاعات عمومی و تخصصی درباره ی داروها و نحوه مصرف شون صحبت میکنه و جای دیگه از موضوعات مرتبط با حفظ و پیشبرد سلامتی، اطلاعات عمومی و تخصصی درباره ی تجهیزات پزشکی،  کتاب های پزشکی و سلامت وهمچنین  موضوعات مرتبط به رشته های مختلف پزشکی از جمله  پرستاری و مامایی، پزشکی گوش، پزشکی مغز و اعصاب و خیلی از موارد مشابه دیگه صحبت میکنه.

 پزشکی

   در بخش های مختلف مجله پزشکی دکتر سلام در خصوص طیف گسترده ای از موضوعات پزشکی مطالب آموزشی عمومی و تخصصی هم برای مردم عادی و هم برای متخصصان علوم پزشکی و سلامت ارائه شده.مطالب موجود در دکتر سلام در قالب مقاله های ترجمه شده یا گرد آوری شده ارائه شدند. در صورتی که مقاله هایی مشابه با این مقاله ها وجود داشته باشد، لینک هاشون در پایین مقاله ها آورده شده. در انتهای مقاله های این سایت همچنین از تگ ها(برچسب هایی) برای سازماندهی مطالب وب سایت وهمچنین دسترسی راحت تر کاربران به مطالب گذشته استفاده شده.

 پزشکی

سخن آخر

 روی هم رفته میشه گفت که کاربران در همه ی بخش های  سایت می تونند درباره ی رفتارهای ارتقا دهنده ی سلامتی و  زندگی مبتنی بر سلامتی  اطلاعات کسب کنن و همچنین از اخبار روز پزشکی آگاه بشن. افزون بر این، کاربران این سامانه می تونند با عضویت رایگان در خبرنامه ی دکتر سلام از جدیدترین و به روز ترین مطالب حوزه پزشکی و سلامت آگاه بشن.جالبه که بدونین در بخش «پر بازدید ترین مطالب» نیز مطالب برجسته و پر بیننده ی روز، هفته و ماه گذشته به صورت تیتر وار ارائه شدند. حتی در این بخش، مطالب پر بازدید در طی ۱۲ ساعت گذشته آورده شده .  در بخش سر دبیر این سامانه هم مطالب پراهمیتی از دیدگاه سردبیر مجله پزشکی عنوان شده  که می تونه در پاره ای از مشکلات سلامتی بسیار کارآمد و مفید واقع بشه. در مجموع، حتی اگه تمام حسن های این سامانه از جمله تولید محتوای مناسب و ارزشمند و زبان قابل فهم و ساده ی مقالات پزشکی برای کاربران عادی رو نیز نادیده بگیریم، گرافیگ بسیار شاد و در عین حال سرعت بالای سایت نکاتی هستند که در همان شروع کار طیف وسیعی از کاربران رو به خودش جذب می کنن.

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها