پنجشنبه 29 فروردین 1403
مرجع معتبر اقتصاد ایران را بشناسیم پنجشنبه 30 خرداد 1398  

مرجع معتبر اقتصاد ایران را بشناسیم

نویسنده : تیم سایت در سایت
پنجشنبه 30 خرداد 1398

شما چقدر اقتصاد نیوز را می شناسید؟ در میان سیل عظیمی از سایت های زرد، سایت اقتصاد نیوز سعی در انتشار اخبار موثق اقتصادی دارد.

مرجع معتبر اقتصاد ایران را بشناسیم

 

اخبار و اطلاعات اقتصادی را از کجا بخوانیم؟

  این روزها  بیشتر از گذشته شاهد افزایش مشکلات اقتصادی در کشور و حتی در جهان هستیم. از این رو واژه اقتصاد به یکی از پرکاربردترین واژه ها در مکالمات عمومی تبدیل شده است. تا چند سال پیش همه ما برای دریافت جدیدترین اخبار به دکه ها مراجعه می کردیم و روزنامه های مورد علاقه خود را تهیه می کردیم. اما امروزه با حضور پررنگ اینترنت در جهان، اکثرا ترجیح می دهیم در حالی که روی کاناپه دراز کشیده ایم و یا پشت میز خود نشسته ایم از طریق گوشی و یا کامپیوتر خود به جدیدترین اخبار دسترسی پیدا کنیم. اما در این آشفته بازار شایعات اقتصادی و اخبار، مرجع شما برای دریافت آنلاین اخبار اقتصادی چیست؟ شما چقدر با ادبیات اقتصادی آشنا هستید؟منبع تحلیل های اقتصادی شما از کجاست؟ آیا نگران این نیستید که با دریافت اخبار غیرواقعی دچار بدفهمی های اقتصادی شوید؟
 
   در میان سیل عظیمی از سایت های زرد، سایت اقتصاد نیوز سعی در انتشار اخبار موثق اقتصادی دارد. شما چقدر اقتصاد نیوز را می شناسید؟ اگر خیلی با این سایت آشنا نیستید، پس با ما باشید تا اقتصاد نیوز را از زیرذره بین سایت در سایت ببینید. بدون شک بعد از مطالعه این مقاله شما نیز برای دریافت اخبار واقعی، اقتصاد نیوز را انتخاب خواهید کرد.     


 در صفحه نخست اقتصاد نیوز چه می گذرد؟ 

 سایت اقتصاد نیوز- صفحه نخست

 امروزه اهمیت اخبار اقتصادی در زندگی ما بسیار زیاد است. تامین نیازهای مادی از دغدغه های اولیه هر انسان است. به عنوان یک خانم خانه دار،کارمند،تاجر،بازاری و .... همه به دنبال آخرین وقایع اقتصادی هستیم تا بتوانیم پیش بینی های لازم را در صورت نیاز انجام دهیم. تصمیم گیری های اقتصادی در جهت خرید وفروش،سرمایه گذاری،پس انداز و ... همه وابسته به سطح آگاهی ما از شرایط اقتصادی روز کشور و جهان است. در صفحه نخست اقتصاد نیوزشما به راحتی آخرین وقایع،مهم ترین اتفاقات،مصاحبه ها را پیدا خواهید کرد ودیگر نیازی به مطالعه سایت ها و روزنامه های دیگر نخواهید داشت.


 با اقتصاد سیاسی چقدر آشنا هستیم؟  

سایت اقتصاد نیوز- بخش اقتصاد سیاسی

    عوامل زیادی بر نحوه عملکرد اقتصاد می تواند تاثیرگذار باشد. یکی از مهم ترین عوامل سیاست است. سیاست و اقتصاد از یکدیگر جدا نیستند و انتخاب های سیاسی یک جامعه می تواند درشرایط اقتصادی آن جامعه نیز تاثیرگذار باشد. در تعریف اقتصاد سیاسی می توانیم بگوییم: به علم و قوانینی که نحوه تقسیم درآمد و ثروت را در  مراحل مختلف رشد جامعه تعیین می کند اقتصاد سیاسی گفته می شود.اگر شما نیز علاقه مند هستید تا بدانید شرایط سیاسی فعلی کشور و یا جهان چه تاثیری بر شرایط اقتصادی جامعه و یا حتی خود شما می تواند بگذارد، وارد بخش اقتصاد سیاسی اقتصاد نیوز شوید. در این بخش جدیدترین اخبار از دنیای اقتصاد و سیاست را می توانید پیدا کنید.مطالعه این اخبار بدون شک شما را در جریان آخرین تحولات دنیای اقتصاد در بستر سیاست قرار خواهد داد.


 خرید مسکن با اقتصادنیوز 

 سایت اقتصاد نیوز-بخش مسکن

  خرید و فروش مسکن از جمله موضوعاتی است که هر فردی در طول زندگی خود ممکن است بارها با آن روبرو شود. حتما از خودتان می پرسید اقتصاد نیوز درباره مسکن چه اطلاعاتی می تواند به خواننده خود انتقال دهد؟ شاید یکی از مهم ترین موارد در خرید مسکن دریافت وام مسکن است. اقتصاد نیوز تمام اخبار جدید در ارتباط با وام مسکن مانند شرایط اعطای وام ، افزایش و یا کاهش مقدار وام ، زمان نام نویسی برای وام و هر موضوع دیگری که در ارتباط با آن است را به صورت خبر انتشار می دهد. با مراجعه به بخش مسکن اقتصاد نیوز شما از وضعیت بازار مسکن،قیمت زمین و یا خانه، سود تسهیلات انبوه سازان و... اطلاع پیدا خواهید کرد. در واقع می توان گفت شما در حالی که در خانه یا محل کار خود هستید با مطالعه اخبار بخش مسکن اقتصاد نیوز گویی به چند بنگاه معاملات ملکی سر زده اید و تازه ترین اخبار را از آن ها شنیده اید.

بورس در بین صفحات اقتصاد نیوز

سایت اقتصاد آنلاین- بخش بورس  

همان طور که می دانیم امروزه سرمایه گذاری در بورس از اهمیت بالایی برخوردار است. بورس  یک بازار رسمی است که خرید و فروش در آن قوانین خاص خودش را دارد. اما تاثیر بورس بر اقتصاد چیست؟ بورس در واقع یک منبع سرمایه را برای پیشرفت و کسب و کار در اختیار شرکت ها قرار می دهد و باعث رونق اقتصادی آن ها می شود. به عنوان مثال فکر کنید یک شرکت تولیدی در نظر دارد یک خط تولید جدید راه اندازی کند و برای این کار نیاز به سرمایه دارد. همه از شرایط سخت و زمان بر بانک ها برای اعطای وام آگاهی دارند.پس راه کار چیست؟شرکت می تواند وارد بورس شود و پس از پذیرش در بورس، سهام جدید خود را برای فروش عرضه کند. در این صورت پس از فروش سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولیدی جدید فراهم می شود. قابل تامل است که هر کشوری که دارای بورس قوی و پر رونق تری است رشد اقتصادی چشمگیری را نیزدر طول زمان داشته است.


   اگر شما نیز علاقه مند به دنیای پر از هیجان بورس هستید، وارد بخش بورس اقتصاد نیوز شوید تا از آخرین اخبار دنیای بورس اطلاع پیدا کنید. 


آخرین قیمت طلا و ارز را از اقتصاد نیوز بپرسید 

 سایت اقتصاد نیوز-قیمت طلا و ارز
خرید و فروش طلا و ارز امروزه به یکی از شیوه های رایج سرمایه گذاری تبدیل شده است. هر فردی در حد خرد و یا کلان می تواند بخشی از درآمد خود را به خرید طلا و یا ارز اختصاص دهد. برای کسب سود در این عرصه اطلاعات کافی از آخرین قیمت ها،افزایش و یاکاهش نرخ ها بسیار الزامی است. در صورتی که شما نیز در این بخش سرمایه گذاری کرده اید جهت دسترسی به آخرین اخبار تنها کافی است وارد سایت اقتصادنیوز شوید و به بخش طلا و ارز مراجعه کنید.


از اقتصاد جهان چه می دانیم؟ 

 

  از ویژگی های مهم اقتصادنیوز باید به انتشار اخباردنیای اقتصادی برون مرزی اشاره کرد. امروزه اطلاع از آخرین تحولات اقتصادی کشورهای دیگر می تواند به ما در زمینه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری های خارج و یا حتی داخل کشور کمک کند. از طرفی برای آگاهی از جایگاه اقتصادی کشورخود در میان کشورهای دیگر باید آشنا به وضعیت اقتصادی آن¬ها نیز باشیم.جمعیت، نرخ بیکاری،نرخ تورم ،چگونگی فضای کسب و کار و .. همه ازشاخص های تعیین کننده اقتصاد هر کشور است. در بخش اقتصاد جهان، اقتصاد نیوز اخبارمربوط به این موضوعات را به صورت روزانه از اقصی نقاط جهان گردآوری  کرده و در اختیار شما قرار میدهد.


  سخن آخر 

  ما در این مقاله سعی کردیم به اختصار درباره سایت اقتصادنیوز صحبت کنیم. در بخش های دیگر سایت مانند تولید و تجارت و شرکت ها شما به اخبار مربوط به واردات و صادرات و فعالیت های شرکت های مختلف دسترسی خواهید داشت.در بخش گزارش تصویری و ویدئو شما اخبار را از دریچه دوربین خبرنگاران حرفه ای خواهید دید.در واقع می توان گفت اقتصادنیوز تعریف بسیار درستی از خود به مخاطب ارائه می دهد:اقتصاد نیوز سایت مرجع اقتصاد ایران. چون شما هر خبری راکه رنگ و بوی اقتصاد داشته باشد ،بدون شک در یکی از بخش های اقتصادنیوز پیدا خواهید کرد.

اشتراک گذاری :


ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها