پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403
اعجوبه ای به نام کریستیانو رونالدو! دوشنبه 30 اردیبهشت 1398  

اعجوبه ای به نام کریستیانو رونالدو!

نویسنده : حسین شهرکی
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

رونالدو برخلاف سایر سلبریتی ها ارتباط خوبی با طرفداران خود دارد و پیج خود را به آن ها اختصاص داده است

اعجوبه ای به نام کریستیانو رونالدو!

 


زندگی پر فراز و نشیب کریستیانو رونالدو

اگر به او لقب ابر انسان بدهیم، بیراهه نگفته ایم! کسی که با آن ژست های جذاب در پیج اینستاگرامش نمی گذارد حتی یک لحظه فکرمان به سمت دوران کودکی سختش در شهر مادیرای پرتغال برود، او در اوج ۳۴ سالگی هنوز جوری به توپ ضربه می زند که هر بیننده ای را مجذوب به خودش می کند. آری! او کسی نیست جز کریستیانو رونالدو که به لطف هوادارانش امروز چیزی حدود ۱۶۵ میلیون دنبال کننده در پیج اینستاگرام خود دارد. باید اضافه کنیم که رونالدو برخلاف سایر سلبریتی ها ارتباط خوبی با طرفداران خود دارد و پیج خود را به آن ها اختصاص داده است، پس اگرشما هم یکی از دوستدارن رونالدو هستید، همین الان او را دنبال کنید! امروز با سایت در سایت همراه ما باشید زیرا نمی توان به راحتی از کنار نام این اعجوبه فوتبال گذشت.

فوتبال

 بگذارید نقل معروفی از شاعر مشهور انگلیسی قرن ۱۷ به نام جورج هربرت برایتان بیاورم؛ «فقر گناه نیست». راست می گویند او گناهی نداشت که در خانوه ای فقیر به دنیا آمد، حتی بخاطر بیماری قلبش،که در آستانه خداحافظی از فوتبال قرار گرفت، هم گناهی نداشت. حتی زمانی که با لباس های خواهرانش توپ درست می کرد و رویای تبدیل شدن به رونالدوی اسطوره ای را در ذهن خود می بافت هم گناهی نداشت. اما گناه این بود که او از آرزویش باز بماند، گناهی که کریستیانو هیچوقت آن را مرتکب نشد.

     پدر رونالدو اعتیاد شدیدی به الکل داشت و سرانجام در سال ۲۰۰۵ و زمانی که رونالدو تازه به ۲۰ سالگی پا گذاشته بود بر اثر بیماری کبد رخت از دنیا بست. شاید ردپای راز سلامت و عدم مصرف نوشیدنی های الکلی رونالدو را باید در این اتفاق جست. اما زندگی ورزشی سالم و به دور از حاشیه ای که او در پیش گرفته فقط محدود به این چیزها نیست،رونالدو در همین سال بود که به اتهام تجاوز به زنی در هتل دستگیر شد که البته هیچگاه اثبات نشد و پس از مدتی به زندگی فوتبالی خود بازگشت.

 فوتبال

 اما این قضیه کمی برای رونالدو فرق می کرد او برای اینکه با نابغه ای مثل مسی رقابت کند، هروز بر سختکوشی خود اصرار ورزید و تمریناتش را بیشتر کرد و حالا راه دروازه را بهتر از هر فوتبالیستی می داند حتی با چشم های بسته!

    رونالدو برای ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اگرچه ما تقابل با مسی را در جام جهانی ۲۰۱۴ هنوز به خاطر داریم، اما تصویر آغوش گرفتن توپ علی بیرانوند را پس از پنالتی کریستیانو رونالدو به هیچ عنوان از یاد نخواهیم برد. تصویری حسرت آور از CR7!

  برای ما ایرانی ها فوتبال همیشه جذابیت های ریز و درشتی داشته است، چند ماه بعد از اینکه بدل مسی در ایران پیدا شد فردی دیگر به نام رضا علیرضالو به عنوان بدل کریستیانو رونالدو در ایران خود را معرفی کرد و حتی بسیاری از خبرگزاری های معتبر دنیا از قبیل العالم اخبار مربوط به آن را گزارش دادند، همه این ها محبت فوتبال دوستان ایرانی را به CR7 افسانه ای نشان می دهد.

فوتبال

  زندگی فوتبالی و افتخارات رونالدو

  لیسبون هنوز خاطرات شیرینی برای رونالدو دارد، او در سال ۲۰۰۳ توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب نماید و با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد بپیوندد. او سکوی پرتاب خود را پیدا کرده بود!

 رونالدو تا سال ۲۰۰۹ در منچستر توپ زد و درخشید. وی طی ۶ سال برای این تیم بازی کرد و موفق به کسب جام های مختلفی مانند لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان، جام حذفی و لیگ برتر انگلستان شد. همچنین در طی عضویت در تیم شیاطین سرخ موفق به کسب کفش طلای اروپا شد و در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ با زدن ۴۲ گل در طول فصل عنوان  بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر را کسب نمود. این جوان مادیرایی حالا بیش از پیش برای طرفداران دلبری می کرد. قبل از او بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال وجود داشته اند که بعد از کسب چند موفقیت اشباع شده و افت کرده بودند، اما مبارزه طلبی بی حد و حصر رونالدو انتظار فروغی دیگر را موعود می داد.

 رونالدو ساک هایش را بست و در انتظار چالش جدید بود؛این بار مادرید! رونالدو در سال ۲۰۰۹ با قراردادی به مبلغ ۹۴ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و رکورد گرانقیمت ترین بازیکن جهان که پیش از آن در اختیار کاکای برزیلی بود را شکست. رونالدو با رئال مادرید آنقدرها گل زد و افتخار آفرید که ما اکنون جهان فوتبال را بی حد و مرز بدانیم. او با پیراهن رئال مادرید توانست تمامی افتخاراتی که با منچستر کسب نموده بود را تکرار کند؛ قهرمانی لالیگا، جام حذفی، جام قهرمانان اروپا،جام باشگاه های جهان و پیروزی در دیدار ال کلاسیکو. همچنین در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ با زدن ۵۱ گل رکورد پوشکاش را شکست و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال رئال مادرید شد. او به گل زدن عادت دارد و برایش فرقی نمی کند چه رقابتی باشد! هم اکنون رونالدو با زدن ۱۱۹ گل در لیگ قهرمانان اروپا رکوردار این رقابت هاست.

 فوتبال

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و در سن ۳۳ سالگی در حالی که بسیاری از تیم ها را خواهان خود می دید به یوونتوس ایتالیا پیوست، او بارها اعلام کرده که احترام هوادارن یوونتوس در دیدارهای متقابل سبب پیوستن کریستیانو به این تیم شده است.

    در رده ملی هم رونالدو وضعیت خوبی دارد و توانسته قهرمانی اروپا را با همبازیانش جشن بگیرد و حتی در سال ۲۰۰۶ مقام چهارم جام جهانی فوتبال را کسب کند. رونالدو از حیث گلزنی هم در رده ملی وضعیت خوبی دارد. او با زدن ۸۵ گل توانسته رده دوم گلزن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ملی جهان را کسب نماید.

رونالدو ترکیبی از قدرت بدنی، سرعت، شوت های سرکش، تکنیک و حرکات نمایشی است. او یکی از سریع ترین بازیکنان فوتبال جهان و دارای رکورد بلندترین پرش در بین بازیکنان فوتبال است. به علاوه در طی این سال ها موفق به کسب ۵ توپ طلا شده است.

پیج اینستاگرام کریستیانو رونالدو

من که فالوور تو هستم رونالدو جان، ای ستاره محبوب دنیای فوتبال! رونالدو یکی از محبوب ترین چهره های شناخته شده شبکه اجتماعی اینستاگرام است و در حال حاضر  ۱۶۵ میلیون از طرفدارانش در سراسر دنیا او را دنبال کرده اند. پیج اینستاگرامی که به محفل دوستدارانش تبدیل شده و افراد زیادی از سراسر دنیا با رنگ ها و زبان های متفاوت به لطف فوتبال و رونالدو در کنار هم جمع شده اند. البته نباید از نقش ارتباط خوب رونالدو با هوادارنش غافل شد، او همواره ارتباط صمیمانه ای با طرفدارانش برقرار کرده است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. اگر یک نگاه به پیج شخصی رونالدو بیاندازیم از علایق این قهرمان اسطوره ای باخبر خواهیم شد؛ فوتبال، خانواده و هم بازیانش. البته رونالدو نیم نگاهی به فعالیت های مدلینگ و تبلیغات نیز در پیج خود دارد.

  رونالدو دارای ۴ فرزند است و عکس های زیادی از خانواده خود در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده است، کریستیانو جونیور فرزند بزرگ رونالدو در بیشتر رویداد های مهم در کنار پدرش است که حاکی از حساب ویژه ی که رونالدو روی فرزندش باز کرده است.

 فوتبال

  شاید از هیچ طریقی نتوانید بهتر از اینستاگرام به CR7 افسانه ای نزدیک باشید. شما به راحتی می توانید به لطف اینستاگرام از فعالیت های روزمره و اتفاقات مربوطه به رونالدو  بدون واسطه و بی کم و کاست باخبر شوید. مهم نیست چه  فاصله ای با رونالدو دارید، هرجا که هستید حتی در دوردست ترین نقاط این کره خاکی هیچ خبری را از دست ندهید، بجنبید و برای اطلاع از زندگی ورزشکار محبوبتان پیج او را دنبال کنید و او را از علاقه خود به سبک بازیش مطلع کنید.

اشتراک گذاری :


مطالب مشابه
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر

  • این سایت نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

ارسال
دیدگاه ها